• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Synology komunikator w pracy, help

Object Storage Arubacloud
0 głosów
815 wizyt
pytanie zadane 18 lipca 2019 w Bezpieczeństwo, hacking przez Kruszynka95 Nowicjusz (120 p.)
Witajcie Kochani,

Chciałabym Was bardzo prosić o pomoc. Jako, że jestem laikiem i chyba zrobiłam głupotę...w pracy każdy z pracowników ma zainstalowany na kompie komunikator Synology. Możemy sobie w ten sposób wysyłać wiadomości do siebie. Dziś chyba napisałam za dużo do jednej koleżanki (plotki na temat dyrektorów)...jeden z nich jest administratorem tego komunikatora. Każdy z nas ma hasło do swojego konta. Można pisać prywatne wiadomości lub ogólnodostępne. Proszę mnie nie krytykować, tylko mi pomóc...bo nie będę mogła spać w nocy. Czy jest możliwość, że administrator chata może na bieżącą czytać wiadomość między pracownikami? Usunęłam ta rozmowe, ale nie jestem pewna czy to się gdzieś nie zapisuje na serwerze....czy takie czytanie prywatnych wiadomości jest możliwe i zgodne z prawem? Mam nadzieję, że mnie trochę uspokoicie ;)

Pozdrawiam i z góry dziękuję
komentarz 18 lipca 2019 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
Art 267 kodeksu prawnego

2. Jak mozna byc tak glupim? Nie wiem ile ma Pani lat, ale cos takiego jak myslenie o odpowiedzialność chyba Pani slyszala. Zreszta obrazanie innej osoby, tez jest karalne i rozpowszechnianie nie prawdziwych informacji, ktore uwlaczaja w osobę druga takze....
komentarz 18 lipca 2019 przez Kruszynka95 Nowicjusz (120 p.)
Wiem, że istnieje prawo ochrony danych osobowych, korespondencji itd.

Ale jak to się ma do służbowego komunikatora?...

Wiem, że zrobiłam głupotę. Nic w sumie strasznego tam nie napisałam, ale czuje niepokój. Bardzo stresujący dzień i wystarczyło, że emocje ulaly się w rozmowie na chacie firmowym z koleżanką.
komentarz 18 lipca 2019 przez Kruszynka95 Nowicjusz (120 p.)