Skoro jesteś totalnym początkującym, najlepiej zacząć od samego początku. Wybierz jakiś prosty język i naucz się go.
Polecam m.in. Python, Javascrypt lub chociażby Lua (mało używana, lecz dobra do nauki). Dowiedz się co to są zmienne, warunki, pętle, funkcje.
Kiedy uznasz, że w większości znasz wybrany język i całą tą terminologię, przenieś się do C++ i/lub C#, naucz się ich i myślę, że stąd droga wolna do Unity, czy UnrealEngine.
Dla początkujących polecam Unity, ze względu na ilość dostępnych materiałów (kursów, przykładów) w internecie.
Może także pomyślisz, dlaczego nie od razu wskoczyć na głęboką wodę? Krótko, frustracja. Programowanie to nie tylko pisanie kodu, ale również jego debugowanie, zależnie od osoby i błędu, mogące ciągnąć się godzinami. To także jego poprawianie, szybkości czy czytelności. Więc, warto nabyć umiejętności nie tylko w "klepaniu kodu", ale i w obchodzeniu się z nim.