• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Mam kilka pytań do tyczących odwzorowania całej strony bki.org.pl w Wordpress

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
234 wizyt
pytanie zadane 11 lipca 2019 w HTML i CSS przez Bartosz Pawlak Początkujący (370 p.)
Na wstępie musze powiedzieć, że jestem zielony w Wordpress. W związku z tym przepisuję tą stronę czwarty dzień i musze napisać, że nie mam nic poza przekopiowanym tekstem i menu, które jest niepodobne do tego ze strony bki.org.pl.

Najogólniejsza forma pytania to jak wykonać stronę bki.org.pl w Wordpress przy użyciu jak najmniejszej liczby wtyczek, ale można je rozłożyć na wiele mniejszych pytań. Niektóre z nich:

Jak modyfikować wygląd menu? Czy jest do tego wymagana zmiana motywu? Czy po prostu nie widzę opcji zmiany CSS menu?

Jak wykonać header (mam tu na myśli ten pasek na samej górze z adresem emailem i obrazkami)?

Jak ustawić obrazek obok menu? Czy musze przygotować obrazek, który poza logiem będzie miało duży biały obszar aby wypełnić całe tło tego drugiego nagłówka z menu?

Czy do tego wszystkiego musze szukać odpowiedniego motywu? Czy mogę zrobić to sam bez modyfikacji wielu plików wybranego motywu?

Czy jest możliwość zrobienia slidera bez użycia wtyczki? Jak tak to jak.

Jak widać w większości nie jestem w stanie dojść do tego jak zrobić te stałe elementy strony. Nie oznacza to, że wiem jak zrobić resztę, ale na razie tyle pytań wystarczy.

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 11 lipca 2019 przez Rocket Gaduła (3,030 p.)
edycja 11 lipca 2019 przez Rocket

jak wykonać stronę bki.org.pl w Wordpress przy użyciu jak najmniejszej liczby wtyczek