• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Czy internet będzie działał?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
175 wizyt
pytanie zadane 2 lipca 2019 w Sieci komputerowe, internet przez WojtaZio23 Użytkownik (660 p.)
edycja 2 lipca 2019 przez WojtaZio23

Witam!

Planuję zakup routera na kartę SIM, a konkretnie ten model:

 Router HUAWEI B315 LTE

https://www.mediaexpert.pl/routery-3g/router-huawei-b315-lte,id-607735

Problem  polega na tym, że na razie muszę korzystać z internetu na kartę od mojego operatora, ale w przyszłości chciałbym podłączyć internet stacjonarny. I tu jest moje pytanie: Czy do tego routera będzie można podłączyć internet domowy/stacjonarny(nie wiem czy dobrze to nazywam) zamiast tej karty SIM? Sam sprzęt niby posiada gniazdo telefoniczne, ale czy to oznacza, że taki internet będzie działał w tym routerze? Jak widać jestem zupełnie zielony  w temacie. Czy ktoś mógłby mi to wytłumaczyć przy okazji jeśli będzie w stanie?

komentarz 2 lipca 2019 przez tkz Nałogowiec (42,000 p.)
O ile dostaniesz od dostawcy modem, to tak.
komentarz 2 lipca 2019 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)

@tkz, zależy jakie będzie miał łącze. Jeśli będzie to internet ADSL przez łącze telefoniczne, to w specyfikacji tego routera jest, że obsługuje, więc dodatkowy modem nie powinien być potrzebny.

komentarz 2 lipca 2019 przez tkz Nałogowiec (42,000 p.)
Używa się tego jeszcze? Myślałem, że tylko koncentryk, albo światłowód.
komentarz 3 lipca 2019 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)
Dość powszechnie używa, sam posiadam. Takie Orange świadczy standardowo po linii telefonicznej jako ADSL, nie wszędzie mają światłowody, a nawet zaryzykowałbym, że w sporej części lokalizacji tego światłowodu jeszcze nie ma (w tym u mnie).

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 2 lipca 2019 przez Kamil Łydka Stary wyjadacz (13,600 p.)