Sprawa wygląda następująco chcę stworzyć zautomatyzowany skrypt do minecraft który ma za zadanie stworzyć nowego alta (ci co korzystają z huzuni/flux/wurst wiedzą o co chodzi) nadać mu losową nazwę oraz wejść na serwer zarejestrować się i wziąć pakiet startowy a na koniec wysłać pieniądze z kitu do drugiego konta.
I o ile z mouse_event i klikaniem na spokojnie sobie poradziłem równie dobrze z generacją losowej nazwy lecz problem pojawia się gdy chcę użyć komendy Type w C++ która zaczyna wpisywać wiadomość a w tym przypadku komendę która ma zostać wpisana w MC wpisuje wiadomość w oknie aplikacji (tego hosta komend od robienia wszystkich innych rzeczy) jeżeli ktoś zna sposób na "przekierowanie" komendy type do mc to proszę o pomoc z góry dziękuję.
A i podrzucam kod
#include <iostream>
#include <windows.h>
#include <winuser.h>
#include <math.h>
#include <stdio.h>
#include <fstream>
#include <iostream>
#include <vector>
using namespace std;
void Type(const char * p)
{
if(NULL == p)
return;
while(*p)
{
printf("%c\xDB", *p++);
Sleep(10);
printf("\b \b");
Sleep(10);
}
Sleep(10);
}
int main()
{
Sleep(3000);
SetCursorPos(800,650);
mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN | MOUSEEVENTF_LEFTUP, 0, 0, 0, 0);
Sleep(100);
SetCursorPos(950,720);
Sleep(100);
mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN | MOUSEEVENTF_LEFTUP, 0, 0, 0, 0);
Sleep(100);
SetCursorPos(950,700);
Sleep(100);
mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN | MOUSEEVENTF_LEFTUP, 0, 0, 0, 0);
Sleep(100);
SetCursorPos(950,650);
Sleep(100);
mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN | MOUSEEVENTF_LEFTUP, 0, 0, 0, 0);
Sleep(100);
SetCursorPos(950,600);
Sleep(100);
mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN | MOUSEEVENTF_LEFTUP, 0, 0, 0, 0);
Sleep(100);
SetCursorPos(950,720);
Sleep(100);
mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN | MOUSEEVENTF_LEFTUP, 0, 0, 0, 0);
Sleep(100);
SetCursorPos(950,680);
Sleep(100);
mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN | MOUSEEVENTF_LEFTUP, 0, 0, 0, 0);
Sleep(10000);
int main(int argc,const char * argv[]);
{
Type("zarejestruj sifhnaeubeg");
}
return 0;
}