• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Komputer dla grafika/programisty

Object Storage Arubacloud
0 głosów
225 wizyt
pytanie zadane 30 czerwca 2019 w Sprzęt komputerowy przez Grz3siu Nowicjusz (120 p.)

Witam,

Kompletnie nie nadążam za tym jak szybko zmienia się ta branża ze strony hardware. Nie mam pojęcia czym się kierować podczas wyboru maszyny, wszystkie są i5/i7 i grafiki od 4GB DDR5. Jedne działają lepiej drugie gorzej. Nie znam się na tyle dlatego, chciałem zapytać :)

 

Jestem odpowiedzialny za team inżynierów i musze zdecydować na jakie maszyny przechodzimy i po małym przeszukaniu internetu zwariowałem, wszystkie wyglądają dobrze. Komputery będą używane do programów takich jak:

 

  • Techniczne (SolidWorks, autocad, inventor)
  • Graficzne (Photoshop, Illustrator)
  • Biurowe (Excel, SAP) Baza w excelu zużywa bardzo dużo zasobów, ma ponad 80mb i bardzo dużo formuł w środku, na prawdę jest ciężka dla komputera

 

Chciałbym podkreślić, ze szukam laptopa, główna jednostka jest w biurze, ale potrzebujemy maszyny do pracy z domu, klienta. Musi działać po prostu. Jedni mówią ze macbook byłby dobra opcja, inni ze jednak windows. Każdy daje swoje 3 grosze, ale de facto podczas dyskusji nir ma żadnych rezultatów.

 

Budżet jaki mamy na jedna jednostkę to 1000 - 1300£ (5000 - 6000zl). Pomysł macbooka jest ciekawy. Głowni inżynierowie są na iMacu a programiści i inni na windowsach. Nie mam pojęcia w co uderzyć z tym budżetem. Dziękuje i liczę na wsparcie, Pozdrawiam

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 30 czerwca 2019 przez Mystletainn Nowicjusz (200 p.)

Może nie odpowiem bezpośrednio na twoje pytanie, ale może zainteresuje cię artykuł:

https://www.pugetsystems.com/recommended/Recommended-Systems-for-Adobe-Photoshop-CC-139/Hardware-Recommendations