• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Spis treści na blogu

Object Storage Arubacloud
0 głosów
175 wizyt
pytanie zadane 27 czerwca 2019 w Offtop przez ulpoll Nowicjusz (120 p.)

Witam was, nie mogłam znaleźć podobnego tematu więc zadam nowe pytanie.. Prowadzę bloga lecz zauważam, że obserwujący mnie internauci zwracają uwagę na brak spisu treści na blogu i poszczególnych wpisach. Fakt faktem mają rację, wpis i blog jest zdecydowanie bardziej czytelny i szybciej można dotrzeć do informacji poprzez kliknięcie w linka.. Przykładowy wpis z mojego bloga wygląda następująco https://hormonwzrostu.edu.pl/dieta-bez-mitow-i-ryzu/kilka-slow-o-dietach-cz-1/ . Czy jest jakiś konkretny kod html ułatwiający wykonanie spisu treści zaraz pot tematem wpisu? Przyznam, że jestem w tej kwestii zielona. Wiele pomógł mi znajomy, który wyjechał na stałe za granicę i nauczył mnie jedynie podstaw poruszania się w tym języku.. Dziękuję z góry za pomoc! 

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 27 czerwca 2019 przez mrspock1 Mądrala (6,420 p.)
edycja 27 czerwca 2019 przez mrspock1
W tej chwili nie masz żadnego podziału na kategorie we wpisach w menu na górze strony

Przykładowo jak masz blog w wordpress to używasz motywu mesocolumn i wtedy masz dwa menu na stronie. Zobacz tu

http://klasyka-filmow.myartsonline.com/

w menu górnym możesz dodać pozycję taką jak spis treści i zrobić odpowiedni wpis. Być może da się to zrobić automatycznie, ale lepiej ręcznie bo możesz dokładniej opisać.

Menu dolne segreguje wpisy tematycznie na okresy lat. Menu umieszczane na górze można podzielić na kilka linii i to jest jeden ze sposobów zamiast używania menu bocznego. Menu boczne raczej nie stosuje się do blogów. Ono się stosuje do serwisów które mają bardzo rozbudowane wielopoziomowe drzewo mapy serwisu.