• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Paski na monitorze przy starcie systemu

Cloud VPS
0 głosów
2,261 wizyt
pytanie zadane 24 czerwca 2019 w Sprzęt komputerowy przez Marfarzar Bywalec (2,810 p.)
Nie znam się na komputerze, ale mam problem, gdy włączam komputer to na dole ekranu monitora są poziome paski, które znikają po około minucie i wszystko dobrze działa. Ten problem mam od kilku miesięcy ale skoro działało, to odkładałem to na później. Myślę nad oddaniem monitora na gwarancję, ale nie wiem czy to na pewno wina monitora. Monitor to MSI Optix MAG27CQ.

Czasami też gdy zgaśnie mi ekran po 15 minutach bezczynności to gdy włączam go przyciskiem czy poruszam myszką nic się nie dzieje. Pomaga wyjęcie i włożenie kabla zasilającego monitor
1
komentarz 24 czerwca 2019 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
Moze to byc wina monitora, a moze byc karty, a moze byc tez wesjscia hdmi.
komentarz 24 czerwca 2019 przez Marfarzar Bywalec (2,810 p.)
Jak rozpoznać?
1
komentarz 24 czerwca 2019 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
Podlaczajac dzialajaca na 100% karte

Podlaczajac monitor do dzialajacego laptopa, czy komputera (najlepiej komputer)

Podlaczajac dzialajacy monitor
komentarz 24 czerwca 2019 przez Marfarzar Bywalec (2,810 p.)
Pan w sklepie podłączył monitor i wszystko dobrze działało (mi w domu też działa, tylko przy starcie systemu są te paski) i powiedział że to może być wina kabla lub karty właśnie. Karty nie mam jak sprawdzić, ale jeśli to nie będzie wina kabla to musi być karta. Napiszę, gdy sprawdzę kabel, ale to będzie możliwe za kilka dni

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 153 wizyt
0 głosów
0 odpowiedzi 263 wizyt
pytanie zadane 5 lutego 2019 w Systemy operacyjne, programy przez ZbyszeekPI Nowicjusz (120 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 331 wizyt