• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Projektowanie stron internetowych - Kursy

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
183 wizyt
pytanie zadane 13 czerwca 2019 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Adrian1999 Nałogowiec (34,570 p.)
Cześć wszystkim... Postanowiłem podjąć się walki z moim największym problemem przy nauce programowania, czyli projektowanie i planowanie danej strony przed jej stworzeniem. Jestem z grafiki totalnym laikiem, i chciałbym chociaż trochę się przyłożyć do tego by to zmienić i się ruszyć do przodu. Szukam godnego polecenia kursu, może być płatny. Zależy mi na tym by nauczyć się tworzyć projekt strony internetowej w jakiejś aplikacji graficznej typu photoshop( typu, ponieważ jakby była inna aplikacja to z chęcią przyjmę również) Z góry dziękuje

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 13 czerwca 2019 przez cz3ran Stary wyjadacz (13,380 p.)

Nie wiem czy moja odpowiedź Cię zadowoli, ale spróbuję :P Miałem podobny problem jak Ty - kodzenie super, natomiast projektowanie i przygotowanie zupełnie na bakier. Przeszedłem jakiś kurs z Udemy związany z PS - zrobiłem zgodnie z kursem nawet kilka ładnych projektów. Problem natomiast pojawił się kiedy miałem zrobić coś sam - znowu wszystko wyglądało źle. W między czasie wyszedł program, który jest idealny do projektowania (dokładniej mówiąc do prototypowania), czyli Adobe Xd, program ten jest w 100% darmowy i spełnia większość moich zapotrzebowań. Następnie zacząłem oglądać sobie strony innych (polecam wpisać sobie w google 'Website Inspiration', 'Best website design' etc.) i probować robić coś na kształt tego, co zobaczyłem. Z czasem zacząłem zauważać że moje projekty są coraz lepsze, a pomysły na design przychodzą same.