• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Build na Androida nie działa.

–3 głosów
326 wizyt
pytanie zadane 12 czerwca 2019 w OpenGL, Unity przez piotrsz109 Stary wyjadacz (13,730 p.)
Witam serdecznie.

Ostatnimi czasy pojawił się u mnie błąd, iż po wybudowaniu gry w Unity 3D na Androidzie ona nie działa, gdy na Windowsie i Edytorze działa.

Dziękuję za pomoc.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 12 czerwca 2019 przez p099 Mądrala (6,390 p.)
Moja magiczna kula mówi że powinieneś naprawić ten błąd..
komentarz 12 czerwca 2019 przez piotrsz109 Stary wyjadacz (13,730 p.)
Zabawne.

Kwestia jest taka, że program nie rzuca błędów żadnych, po prostu błędem jest to, że kod po kliknięciu przycisku (wywołany synchronicznie dla testów) po prostu freezuje cały main thread. Wywołany w oddzielnych Tasku, w buildzie Androida nie działa, natomiast na Windows'ie normalnie.
komentarz 12 czerwca 2019 przez p099 Mądrala (6,390 p.)
Czy jesteś pewny że Android SDK jest skonfigurowany tak żeby miał wszystkie niezbędne pakiety?, napewno nie jest to problem z Unity gdyż nie wywala żadnego błędu jest to błąd po stronie kompilacji do Android'a.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 231 wizyt
pytanie zadane 13 czerwca 2018 w C# przez piotrsz109 Stary wyjadacz (13,730 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 208 wizyt
pytanie zadane 21 lipca 2020 w C i C++ przez NieMaJuzNazw Użytkownik (890 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 202 wizyt
pytanie zadane 23 stycznia 2020 w C i C++ przez Comparion Obywatel (1,810 p.)

93,607 zapytań

142,529 odpowiedzi

322,999 komentarzy

63,097 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...