• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Jaki ssd jest kompatybilny z moją płytą główną?

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
383 wizyt
pytanie zadane 6 czerwca 2019 w Sprzęt komputerowy przez Urfaello Nowicjusz (120 p.)
zamknięte 7 czerwca 2019 przez Urfaello

Heja,

generalnie to mam w planach kupić sobie skromnego ssd'ka, przełożyć na niego system, pare gierek etc. Moja płyta główna to AS ROCK N68-GS4 FX R2.0 a ssd, którego chcę kupić to https://www.amazon.de/Crucial-BX500-CT240BX500SSD1Z-Internes-5-Zoll/dp/B07G3KRZBX. Czytałem na stronce cruciala, że jest rzekomo kompatybilny ale orientując się głębiej w necie wyczytałem też, że ta płyta niby nie odczytuje takiej prędkości itd itd. Nie znam się totalnie na ssdkach jak widzicie, jest to pierwszy mój zakup takiego bajera, więc jeżeli ktoś się zna i chętnie by pomógł doradzić, czy taki ssd pasuje do płyty, to byłbym naprawdę wdzięczny. Możecie też po krótce wytłumaczyć na co patrzy się przy doborze ssd do płyty - nie musiałbym się z tym borykać w przyszłości.

Dzięki wielkie

komentarz zamknięcia: Pomoc udzielona
komentarz 7 czerwca 2019 przez tkz Nałogowiec (42,000 p.)
Każdy dysk posiadający Sata jest kompatybilny z Twoją płytą główną. Kwestia czy płyta przyjmie tyle danych. Po prostu nie wykorzystasz tego dysku w 100%, ale działać bedzie.

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 7 czerwca 2019 przez PreZmyK Pasjonat (21,470 p.)