• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Obszerny kurs

Object Storage Arubacloud
+2 głosów
188 wizyt
pytanie zadane 3 czerwca 2019 w C i C++ przez Mateusz Nędzi Początkujący (480 p.)
Cześć, przygotowuję się do matury z informatyki, programuję od 3 lat, ale w wielu różnych językach i w ogóle jakoś tak co mi się akurat spodoba. W każdym razie potrzebuję jakiego kursu C++, który będzie bardzo obszerny, a jednocześnie ugruntuje podstawy...

Ktoś może zna coś takiego? Może ktoś pisał maturę i korzystał z jakiegoś kursu?

Z góry dzięki za odpowiedź :-)
1
komentarz 4 czerwca 2019 przez tkz Nałogowiec (42,000 p.)
W sumie, to do matury są potrzebne dwie biblioteki, fstream oraz algorithm. Moim zdaniem opanowanie tego oraz paru standardowych kontenerów STL powinno wystarczy z nawiązką
komentarz 4 czerwca 2019 przez Mateusz Nędzi Początkujący (480 p.)
dzięki wielkie

1 odpowiedź

+2 głosów
odpowiedź 4 czerwca 2019 przez Restej Dyskutant (8,690 p.)
edycja 4 czerwca 2019 przez Restej
Wiem , że szukasz kursu ale ja też polece z czystym sumieniem najnowszą książkę pana j.grębosza - "opus magnum". Sam zakupiłem i jest to 1600 stron podzielone na 3 książki czystej frajdy. Obecnie jestem na 2 "części" gdzie już sie troszkę obiektówki pojawia. Tak czy owak autor pisze luźnym stylem aby łatwo można było wszystko zrozumieć i gwarantuje , że podstawy c++ po przerobieniu tego i to w programowaniu zorientowanym obiektowo również , będziesz mieć w małym palcu. Super kurs w wersji pisanej nafaszerowany praktycznymi przykładami i zadaniami do wykonania po każdym dziale
komentarz 5 czerwca 2019 przez Mateusz Nędzi Początkujący (480 p.)

dzięki, na pewno sprawdzę yes

 

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 260 wizyt
pytanie zadane 13 października 2023 w Offtop przez it_atari Początkujący (360 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 435 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 1,526 wizyt