• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Liceum i studia (dylemat)

Cloud VPS
0 głosów
269 wizyt
pytanie zadane 3 czerwca 2019 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Zabijaka3230 Początkujący (300 p.)
edycja 3 czerwca 2019 przez Zabijaka3230
Witam. Odkąd pamiętam mam dylemat miedzy naukami matematyczno-przyrodniczym a informatycznymi. Kończę zaraz I klasę liceum o profilu mat-biol-chem. Do tej pory celowałem w bioinformatykę bo łączy ona bliskość badan naukowych i właśnie informatykę jednak na tym kierunku nie uczą informatyki w tak dogłębny sposób jak bym chciał a bardziej pokazują to co się przyda w branży medycznej. Zapomniałem dodać, że interesuje mnie praktycznie wszystko. Fizyka łatwo mi przychodzi a przed liceum bawiłem się w elektronika. Dążę do tego, że studia bioinformatyczne nie dałyby mi (mam wrażenie) pełnej wiedzy tylko przygotowały do pewnych określonych działań a z drugiej strony idąc na studia np cyberbezpieczeństwa (na których chyba najgłębiej będzie poruszany temat informatyki) odetnę się od takiego jakby "bycia na bieżąca ze światem". Mam nadzieje, że ma to sens co pisze. Prosiłbym o jakieś wskazówki. Może co jest aktualnie bardziej pożądane czy coś. Proszę o pomoc :)

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 5 czerwca 2019 przez VirtualMember Pasjonat (15,790 p.)
"bo łączy ona bliskość badan naukowych i właśnie informatykę"

Czysta informatyka uprawiana na uniwersytetach i w ośrodkach badawczych, a także w grupach researchowych największych firm to nauka w najdoskonalszej postaci ;)

Podobne pytania

+1 głos
6 odpowiedzi 2,144 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 468 wizyt
+1 głos
3 odpowiedzi 4,765 wizyt

93,466 zapytań

142,461 odpowiedzi

322,734 komentarzy

62,847 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...