• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

JHipster - używa ktoś? Mam sporo pytań.

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
563 wizyt
pytanie zadane 29 maja 2019 w Java przez reaktywny Nałogowiec (40,650 p.)
Zainstalowałem JHipstera - fajna sprawa, ale mam kilka pytań ->

- Czy można zmienić domyślne działanie JHipstera? Chodzi mi głównie o zmianę układu strony. Chciałbym przede wszystkim określić własny routing, drzewo menu, układ stron (co gdzie, które z paginacją, które bez, etc.) Jestem zielony z frontendu i miałbym b. duże problemy z przerobieniem tego w Angularze, Vue czy Reactcie. Nie ma możliwości budowy strony bez REST API, w oparciu o stare, oldschoolowe szablony?

- W praktyce JHipster załatwia panel admina (to bardzo fajna rzecz) i autoryzacje, zarządzanie użytkownikami (to też duży plus!), ale z tego co widzę (poznałem go pobieżnie) chyba nie mamy dużego wpływu na końcową postać strony po wygenerowaniu ? Czy są jakieś sposoby?

- Jak wprowadzić opcję wyszukiwania i wyszukiwania zaawansowanego na stronie? Czy jedyne wyjście to ElasticSearch? To niezła kobyła i konfiguracja jest b. trudna.

Dzięki za podpowiedzi!

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 29 maja 2019 przez miro Pasjonat (23,870 p.)
jHipster generuje Tobie kod. Praktycznie wszystko potem możesz zmienić. Niektóre rzeczy są jednak bardziej ze sobą powiązane, przez co więcej będziesz musiał pozmieniać.
jHispster nadal tworzy odseparowany backend i frontend, więc trochę nie rozumiem Twoich obaw o wygląd strony po zmianie api lub pytanie o rezygnacje z tego drugiego.

Co masz na myśli pisząc o wyszukiwaniu zaawansowanym? Można nie korzystać z ElasticSearch.
komentarz 2 czerwca 2019 przez reaktywny Nałogowiec (40,650 p.)
Jasna sprawa, że wszystko można zmienić, tylko po co mi wtedy JHipster?

Mnie się nie podoba układ strony i to jest moja główna bolączka.