• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

C++ Biblioteka SFML - Problem z socketem UDP

Object Storage Arubacloud
0 głosów
116 wizyt
pytanie zadane 27 maja 2019 w C i C++ przez Gtru Nowicjusz (150 p.)
edycja 27 maja 2019 przez Gtru

Witam

Od niedawna korzystam z biblioteki Network od SFML.

Mój problem w moim obecnym programie jest taki, że strona serwera nie aktualizuje 

nowych nadchodzących pakietów ze strony klienta tylko ten pierwszy,  pomimo zastosowania pętli.

Obrazek: https://ibb.co/LrXHQvt

/*
    <NETWORK APPLICATION>
*/

#include <iostream>
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <SFML/Network.hpp>

using namespace std;

int main()
{
        srand(time(NULL));
    string connectionType;
    cout << "Choose the connection type: <s> to the server, <c> to the client" << endl;
    cin >> connectionType;

    //<--TIMER-->//
    sf::Time appTimer;
    sf::Clock appClock;

    //<--SOCKETS-->//
    sf::UdpSocket appSocket;
    sf::IpAddress recipientIpAddress("192.168.0.100");
    sf::IpAddress senderIpAddress("192.168.0.100");
    sf::Packet socketPacket;
    sf::Uint16 x = 2;
    unsigned short socketPort = 5325565335885;

    //<--SERWER-->//
    if(connectionType == "s")
        {
        appSocket.bind(socketPort);
        while(true)
            {
            appTimer = appClock.getElapsedTime();
            if(appTimer.asSeconds() > 1.f)
                {
                    appClock.restart();
                appSocket.receive(socketPacket, senderIpAddress, socketPort);
                socketPacket >> x;
                cout << "SERWER: " << x << endl;
                }
            }
        }

    //<--CLIENT-->//
    else if(connectionType == "c")
        {
        while(true)
            {
            appTimer = appClock.getElapsedTime();
            if(appTimer.asSeconds() > 1.f)
                {
                    appClock.restart();
                x = rand()% 256;
                cout << "CLIENT: " << x << endl;
                socketPacket << x;
                appSocket.send(socketPacket, senderIpAddress, socketPort);
                }
            }
        }

    //<--ERROR-->//
    else
        {
        cout << "You've chosen the wrong menu option!";
        }

 return 0;
}

 

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 27 maja 2019 przez vector Dyskutant (9,200 p.)
wybrane 28 maja 2019 przez Gtru
 
Najlepsza
Metoda send klasy UdpSocket nie czyści zawartości pakietu kiedy go wysyła. Zmienna socketPacket w drugiej iteracji pętli while będzie trzymała dwie liczby, a serwer wypisuje tylko pierwszą.
komentarz 28 maja 2019 przez Gtru Nowicjusz (150 p.)
Dzięki, teraz po dodaniu funkcji "clear" wszystko działa.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 203 wizyt
pytanie zadane 13 października 2016 w C i C++ przez L33TT12 Gaduła (3,950 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 114 wizyt
pytanie zadane 19 maja 2018 w C i C++ przez niezalogowany
0 głosów
0 odpowiedzi 168 wizyt
pytanie zadane 19 maja 2018 w C i C++ przez niezalogowany

92,572 zapytań

141,422 odpowiedzi

319,643 komentarzy

61,959 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...