• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jaka jest komęda do blokowania klawiszy w c++

Cloud VPS
–1 głos
1,308 wizyt
pytanie zadane 23 lipca 2015 w C i C++ przez Michu99 Użytkownik (820 p.)
Czy mógł by mi ktoś pomuc napisać program do blokowania klawiszy (w grach się przyda) chcę blokować klawisz windows i skrót Alt+Ctrl+Del lub podać samą komęde na blokowanie ale wolał bym program bo jestem początkujący w c++. Z góry dzięki za pomoc

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 23 lipca 2015 przez Patrycjerz Mędrzec (192,320 p.)
Moim zdaniem nie jest to potrzebne, a nawet będzie czynić to problemy. Uniemożliwi to np. wygodne wyjście z twojej gry, gdy się zawiesi itp. Mi na przykład często klawisz Windows pomógł, gdy się gra zawiesiła i nie mogłem wyjść do pulpitu, o Menedżerze Zadań, którego chcesz zablokować nie wspomnę :)
komentarz 24 lipca 2015 przez Michu99 Użytkownik (820 p.)
jak się ma klawiature z programowanymi klawiszami to skrót do wyłączenia ma się na klawiaturze :)
0 głosów
odpowiedź 23 lipca 2015 przez Pinio Gaduła (3,520 p.)
żadna profesionalna gra nie zabezpiecza sie przed takimi uzyciami wiec widocznie cos skopales w samej logice gry skoro martwia Cie te przyciski
gra nie ale np lgs już tak ( to program do obsługi produktów logitecha ma tryb gry który włącza blokowanie klawiszy)
–1 głos
odpowiedź 23 lipca 2015 przez hit02 Nałogowiec (33,970 p.)

Możesz użyć czegoś takiego, jak haki z WinAPI: http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-WinAPI-C++/Zaawansowane/Haki/199

To pozwoli ci przechwycić np. Alt+F4, ale Alt+Ctrl+Del już nie. Windows jest zabezpieczony przed tego typu trickami. Co do klawisza Win, to nie pamiętam, jak się Haki zachowywały.

a mugłbyś mi podać cały kod bo kopiowałem i wklejałem tamte fragmęty i wyskakiwał bug przy słowie kluczowym każdej linijki (robiłem jako console aplication w code block)