• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Konfiguracja serwera apache2

Object Storage Arubacloud
0 głosów
200 wizyt
pytanie zadane 24 maja 2019 w Systemy operacyjne, programy przez piojag Nowicjusz (200 p.)
Dzień dobry

Jestem początkującym użytkownikiem, "malinkę" kupiłem ze względu na łatwość poruszania się po wielu zagadnieniach informatycznych...mój kłopot jest następujący ..otóż zainstalowałem serwer apache2 przy wsparciu języka programowania PHP i dodając do tego MYSQL,czyli mówiąc skrótowo zainstalowałem LAMP...przeszedł on pierwsze testy jednakże chciałem do niego dodać phpmyadmin i na nim uruchomić stronę z localhosta...

Zaczęły się pojawiać kłopoty począwszy od błędu 403 forbidden access, a kończąc na modyfikacjach apache2 poprzez plik 000-default.conf w którym dodawałem odpowiednio linijkę SerwerName z moim IP i nakierunkowując ścieżkę /var/www/html/ na /var/www/html/phpmyadmin co również nie dało oczekiwanego rezultatu.

Chciałbym coś zrobić więcej,gdyż po zainstalowaniu tego pragnę dorzucić "wordpressa" a później zainicjować dwa projekty do jednej firmy

Pod spodem załącze opis wersji systemu,"malinki",php oraz

model name    : ARMv7 Processor rev 4 (v7l)
PRETTY_NAME="Raspbian GNU/Linux 9 (stretch)"

PHP 7.1.20-1+b2 (cli)

mysql  Ver 15.1 Distrib 10.1.38-MariaDB, for debian-linux-gnueabihf (armv7l)

Z tego co mi się wyświetla w folderze to phpmyadmin jest na czerwono...czy to oznacza,że on ma być zielony by go uruchamiać jak skrypt?

Prosiłbym o odpowiedź i z góry przepraszam jeżeli czegoś brakuje w informacjach lub jest za dużo

Pozdrawiam

P.S.

Także zmieniałem uprawnienia phpmyadmin jednak kłopot nie ustępował
komentarz 24 maja 2019 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)
Że nie działa to już wiadomo, ale bez configów to tylko kryształowa kula pomoże.
komentarz 25 maja 2019 przez piojag Nowicjusz (200 p.)