• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Usuniecie z serwera sladu wyslanych wiadomosci e-mail

Object Storage Arubacloud
+1 głos
124 wizyt
pytanie zadane 21 maja 2019 w Bezpieczeństwo, hacking przez OlaPola Nowicjusz (130 p.)
Szanowni Panstwo,

mam do czynienia z nieuczciwym pracodawca. Posiadam dowody mailowe potwierdzajace jego przewinienia.

Obawiam sie, ze pousowa z serwera te wiadomosci i powie, ze sa one falszywe i przygotowane przeze mnie.

Czy jesli informatyk zna date i godzine maila, to jest w stanie usunac z serwera jego slad, tak zeby wyszlo, ze nigdy nie zostal wyslany? Widzialam juz nawet jak dla tej osoby ktos wysylal maila z data wsteczna, aby pomoc w kombinowaniu.

Przepraszam z gory za pytanie, jestem laikiem w tych sprawach. Bardzo dziekuje.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 21 maja 2019 przez DeBos123 Nałogowiec (44,950 p.)
Zadając tutaj pytanie dajesz mu czas na usunięcie wiadomości.

Wydaje mi się, że jeżeli server należy do niego to nie jest problemem usunąć z niego cokolwiek.
komentarz 21 maja 2019 przez OlaPola Nowicjusz (130 p.)
mam wydrukowane maile z data i wyslaniem do mnie, wymiana wiadomosci etc, wydrukowane zalaczniki.

Tak serwer nalezy do niego, zatem moze daje mu czas, ale co moge zrobic wiecej?

czyli pomimo, ze mam dowody mailowe, to wystraczy, ze on usunie z serwera i powie np, ze sama powysylalam z jego komputera?

Dodam tylko, ze on wiekszosc nie wysylal z pracy tylko z domu. Domyslalm sie, ze pomimo, ze wysylal do biura, czyli na jego serwer o ile dobrze to rozumiem, to w domu nie ma wlasnego serwera tylko jest podlaczony do sieci internetowej typu play czy innej i z tego juz nie usunie?

stokrotne dzieki Ola
komentarz 21 maja 2019 przez DeBos123 Nałogowiec (44,950 p.)

mam wydrukowane maile z data i wyslaniem do mnie, wymiana wiadomosci etc, wydrukowane zalaczniki.