Tutaj wszytko jest nie tak, tablice... pokombinuj bez tablic (no chyba, że taki był cel)
Tak na biegu bez tablic (nie ma już problemu z naruszeniem pamięci) Jednak wypada poprawić całość
O tym, że
/* 12345 */
To komentarz to wiesz ?
#include <iostream>
using namespace std;
float u, l, m, x, y;
int i;
class Ulamek
{
private:
//zmienne
float licznik;
float mianownik;
public:
//metody
void ustaw_licznik(float l)
{
cout << "Wprowadz licznik: ";
cin >> l;
licznik = l;
}
void ustaw_mianownik(float m)
{
cout << "Wprowadz mianownik: ";
cin >> m;
mianownik = m;
}
void wyswietl_licznik(float li)
{
x=licznik;
}
void wyswietl_mianownik(float mi)
{
y=mianownik;
}
void wyswietl_ulamek()
{
cout << "Oto twoj ulamek: ";
cout << licznik << "/" << mianownik << endl;
return;
}
void pokaz_wynik_ulamka(float u)
{
cout << "Oto wynik twojego ulamka: ";
u = licznik / mianownik;
cout << u << endl;
}
void zbieranie_danych()
{
i=0;
ustaw_licznik(l);
ustaw_mianownik(m);
wyswietl_licznik(l);
cout << x;
wyswietl_mianownik(m);
cout << y;
i=1;
ustaw_licznik(l);
ustaw_mianownik(m);
wyswietl_licznik(l);
cout << x;
wyswietl_mianownik(m);
cout << y;
}
};
int main()
{
cout << "Ulamek 2.2" << endl << endl;
//Tworzenie ułamka
Ulamek nowy;
/*Ustawianie ułamka
nowy.ustaw_licznik(l[0]);
nowy.ustaw_mianownik(m[0]);
//Odczytywanie ułamka
nowy.wyswietl_ulamek();
nowy.pokaz_wynik_ulamka(u[0]);*/
nowy.zbieranie_danych();
return 0;
}