• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Java problem z Timertask, błąd BufferOverflowException

Object Storage Arubacloud
0 głosów
213 wizyt
pytanie zadane 6 maja 2019 w Java przez PawelTSW90 Nowicjusz (120 p.)

Witam, z góry chciałem uprzedzić że jestem początkującym z Javą, uczą sie z kursu online i na razie przerobiłem jedynie lekcje uczące wykorzystywania UserInput,/if-else/if, for. Na podstawie tego postanowiłem napisać prostą grę tekstową. Uprzedzam więc że kod jest prymitywny. Pojawił się problem którego nie mogę rozwiązać, w linii 1014 stworzyłem metodę która ma odliczać czas na udzielenie prawidłowej odpowiedzi. W przypadku nieprawidłowej odpowiedzi, kod przenosi się do linii 1177, gdy minie 7 sekund dzieje się to samo. Jeśli wpiszę nieprawidłową liczbę, wszystko jest w porządku, nie ma problemu z kodem. Natomiast jeśli minie ustalony czas, następna metoda działa prawidłowo, natomiast kolejna, gdzie pojawia się UserInput(linia 1244) przy jakiejkolwiek odpowiedzi wyskakuje błąd BufferOverflowException. Proszę o pomoc! Załączam link:

https://gist.github.com/PawelTSW90/8e79c9f7633e47b69f191461a8aeb3b8

 

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 7 maja 2019 przez Arkadiusz Fajdek Dyskutant (9,450 p.)
O stary ^_^. Dobra postaram dać Ci kilka rad. od razu mówię że to wszystko co napiszę nie rozwiąże twojego problemu, ale być może pomorze go zidentyfikować.

1) Po pierwsze, trzymanie wszystkiego w jednej klasie to bardzo zły pomysł. Musisz rozbić kod na dużo mniejsze kawałki. Musisz stworzyć klasy które będą odpowiedzialne za jeden wybrany obszar. Dzięki temu pozbędziesz się duplikatów. Całość będzie mniejsza. I będzie dużo łatwiej przeglądać kod.