Witam serdecznie .
Tworzę właśnie grę 2D przy użyciu C++ oraz SFML i natrafiłem na problem którego niewiem jak rozwiązać
mianowicie chcę aby po najechaniu myszką na przycisk ten zmieniał kolor i udało mi się to zrobić problem tylko polega iż ze zmianą wielkości okienka gry punkt który aktywuje zmiany koloru się przesuwa i nie wiem jak to naprawić czy być może inaczej napisać
void MainMenuState::Update(float dt)
{
sf::Vector2i position = sf::Mouse::getPosition();
std::cout << position.x << std::endl;
std::cout << position.y << std::endl;
if (400 < position.y && position.y < 510 && 840 < position.x && position.x < 1070)
{
_playButton.setTexture(this->_data->assets.GetTexture("Play Button Light"));
napis_play.setFillColor(sf::Color(114, 55, 123));
this->_data->window.draw(this->_playButton);
}
else
{
_playButton.setTexture(this->_data->assets.GetTexture("Play Button"));
napis_play.setFillColor(sf::Color(85, 5, 91));
this->_data->window.draw(this->_playButton);
}
}