• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Ocena kodu JavaScript

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
166 wizyt
pytanie zadane 4 maja 2019 w JavaScript przez Pawel512 Nowicjusz (240 p.)

Witajcie, ostatnio zacząłem się uczyć Javascript, jestem jeszcze kompletnie zielony, ale już coś tam wiem. Napisałem stronkę aby poćwiczyć js, jest to coś w stylu nauki słówek. Bardzo prosił bym o ocenę kodu, co robię źle, co warto poprawić. Jestem tu nowy, ale mam nadzieję, że wszystko dobrze zrobiłem.

https://gist.github.com/Pawel512/9dd9fdd2b7d1fbddfadcf1a112f4b6c6

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 4 maja 2019 przez DeBos123 Nałogowiec (44,950 p.)
wybrane 4 maja 2019 przez Pawel512
 
Najlepsza
  • Powinieneś poprawić formatowanie tak jak napisał @rafal612b.
  • Linie 2-19: Mógłbyś pozbyć się if'a. Nie wiem czy to było celowe czy się pomyliłeś, ale w words.wordEn są polskie słowa zamiast angielskich. Jeżeli tak to możesz po prostu usunąć if'a.
  • Linie 24-25: Możesz je zamienić na:
    put(wordEn, i+1);
  • Linie 29-35: Możesz skrócić to do:

    localStorage.setItem('page', !!storagePage);
  • Linie 69 i 136: Osobiście nie piszę w JS, ale czy ten warunek nie zwróci zawsze false?

    target.length != ''
+1 głos
odpowiedź 4 maja 2019 przez rafal.budzis Szeryf (85,260 p.)

Przed oceną spróbuj naprawić formatowanie ;) Twój kod jest strasznie rozjechany. minusem jest tez brak kolorowania składni. Po prostu źle się to czyta. Jednak mógłbyś dać się tym pobawić i wrzucić na jakaś stronę lub skorzystać z github pages.

Dodatkowo możesz znaleźć jakąś inspiracje tutaj : https://github.com/greg-dev/clean-code-javascript-pl

komentarz 4 maja 2019 przez Pawel512 Nowicjusz (240 p.)
Co mam rozumieć przez 'rozjechany' znaczy że mam użyć mniej spacji i entera? Składnię koloruje mi notepadd++ a jak zrobić żeby github też kolorował to nie wiem :P
1