Hej,
Mam pewne pytanie dotyczące naprawa pogwarancyjnych. Kiedy mój laptop był na gwarancji, zgłosiłem problem z odklejającą się matrycą od klapy laptopa. Odpisano mi, że to jest wada kosmetyczna i nie zostanie naprawiona. Stan wady się pogorszył i ponownie skontaktowałem się z Dell'em w celu zapytania ile kosztowała by wymiana matrycy. Miły Pan zadzwonił do mnie i powiedział, że normalnie łączny koszt to 700€ ale jako, że problem był zgłaszany na gwarancji, to zostanie wymieniona za darmo.
I teraz pojawia się pytanie.. Wymiana została zatwierdzona ale czy technik może się przyczepić do tego, że laptop był otwierany ? Otworzyłem go raz w celu wymiany ramu i dysku (Została wysłana mi zła konfiguracja. Ze sklepem uzgodniłem, że wyślę im aktualne kości i odeślą mi dobre). Przy odkręcaniu zgubiłem jedną śrubkę. Potem parę razy otworzyłem laptopa o rozkręciłem wiatraki w celu wyciągnięcia kłębków kurzu ze środka.
Czy technik może o to się przyczepić ? Jako, że problem dotyczy matrycy a nie wnętrzności ale wolę się przygotować na taką ewentualność (Szczególnie, że nie widzi mi się wydawać 700€ na naprawę).