• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Unix - Wyświetlenie zawartości pliku począwszy od wzorca pomoc

Aruba Cloud - Virtual Private Server VPS
0 głosów
139 wizyt
pytanie zadane 26 kwietnia 2019 w Systemy operacyjne, programy przez mn130496 Gaduła (3,530 p.)
Witam

Jestem studentem drugiego roku informatyki i ostatnio na laboratoriach z Systemów operacyjnych dostałem takie zadanie:  

Wyświetlić zawartość pliku, zawierającego treść wykonywanych  obecnie zadań, ("zad_lab4", zapisany w zadaniu 1), począwszy   od wzorca tekstu "Zad. 7."  System na jakim pracujemy to Unix. Znalazłem polecenie more -c -/"Zad. 7." zad_lab4 ale gdy go używam to wyskakuje mi komunikat Illegal option -/ (more -h for help)  próbowałem również opcji more -p"Zad. 7." zad_lab4 ale wtedy nic mi nie wyświetla tylko przechodzi do nowej Lini i pokazuje znak zachęty. Czy ktoś może mi powiedzieć co robię źle?. Z góry dziękuję za pomoc

pozdrawiam

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 26 kwietnia 2019 przez newman Gaduła (3,440 p.)
sed -e '1,/Zad.7/d' zad_lab4

Wyświetli zawartość od wzorca do końca, bez lini z wzorcem.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 463 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 615 wizyt
pytanie zadane 20 października 2019 w C# przez ikris Nowicjusz (120 p.)
0 głosów
3 odpowiedzi 776 wizyt
pytanie zadane 23 października 2016 w Offtop przez Geckon Nowicjusz (130 p.)

93,329 zapytań

142,323 odpowiedzi

322,400 komentarzy

62,662 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Wprowadzenie do ITsec, tom 1 Wprowadzenie do ITsec, tom 2