• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Czy kursy html i css z pasji informatyki to złe źródło dla początkującego?

VPS Starter Arubacloud
+1 głos
678 wizyt
pytanie zadane 24 kwietnia 2019 w Offtop przez Tewio Nowicjusz (130 p.)
W programowaniu webowym jestem całkowicie początkującym. Chciałbym nauczyć się html i css ze ze zrozumieniem lecz jeśli to możliwe bez nauki przestarzałych i nieużywanych technologii. Widziałem sporo negatywnych opinii o kursach pasji informatyki. Warto?

5 odpowiedzi

+4 głosów
odpowiedź 29 kwietnia 2019 przez niezalogowany
w kursach od pana Zelenta nie nauczysz się przestarzałych technologii. HTML, CSS, PHP, MySQL, JavaScript, C++ - to nie są przestarzałe technologie.

Może i zawierają błędy merytoryczne, ale dla mnie tutoriale od pana Zelenta były motorem napędzającym do dalszej nauki głównie z racji bardzo przystępnej i łatwej formy - bez komplikowania rzeczy prostych.

Także jeżeli podejdziesz do tych kursów z odpowiednią dawką dystansu i nie będziesz tego traktował jako świętość to polecam serdecznie z rajcji formy przekazu.

Poza tym pewnie sporo osób Ci tu poleci inne tutoriale, bardziej poprawne merytorycznie. Jeżeli ich forma Ci będzie odpowiadać to polecam wybrać właśnie te.
komentarz 29 kwietnia 2019 przez Ehlert Ekspert (212,630 p.)

Up yes, szczera prawda!

0 głosów
odpowiedź 25 kwietnia 2019 przez amelia.cpp Obywatel (1,860 p.)

Polecam tobie książkę.

Bardzo dobrze, w przyjazny dla oka sposób przedstawiony materiał. 

Mam i polecam blush

 

1
komentarz 25 kwietnia 2019 przez jpacanowski VIP (101,940 p.)

a ja tą stronę ;p

http://how2html.pl/

komentarz 25 kwietnia 2019 przez Secrus Nałogowiec (32,880 p.)
@jpacanowski o, od dawna czegos takiego szukałem, dzięki
0 głosów
odpowiedź 29 kwietnia 2019 przez mb-dir Mądrala (6,710 p.)

Witaj