• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Klasyczne warcaby z SI

Object Storage Arubacloud
+1 głos
572 wizyt
pytanie zadane 23 kwietnia 2019 w Nasze projekty przez heaven31415 Początkujący (370 p.)
edycja 24 kwietnia 2019 przez heaven31415

Dzień dobry.

Przez blisko ostatni miesiąc pracowałem nad warcabami korzystając z C++ i biblioteki SFML. W grze możemy stoczyć walkę ze sztuczną inteligencją na 3 różnych poziomach trudności (łatwy, normalny i trudny). Starałem się, żeby gra nie była surowa, dlatego zawiera w sobie wiele dźwięków, animacji i kilka całkiem miłych nut, które mam nadzieję uprzyjemnią granie.

Gra jest w pełni darmowa dla wszystkich, a jej kod źródłowy można znaleźć na moim githubie. Będę niezmiernie wdzięczny za wszelkie sugestie, znalezione błędy lub pytania na temat gry czy kodu.

Link do projektu na githubie: github

Link do paczki z grą: link

Link do paczki z grą (bezpośredni): link

Pozdrawiam, Heaven31415.

komentarz 24 kwietnia 2019 przez manjaro Nałogowiec (37,390 p.)

Nie kompiluje się

komentarz 24 kwietnia 2019 przez heaven31415 Początkujący (370 p.)
edycja 24 kwietnia 2019 przez heaven31415
Mógłbym Ci zalecić zmianę flag w czasie kompilacji i wtedy z całą pewnością byłaby ona możliwa tak jak się to działo u mnie (rzutowanie było świadomym i celowym aktem).

Nie jest to jednak rozwiązanie idealne, dlatego spróbuję w najbliższym czasie przebudować system który wykorzystuje ten kod i dam znać jak wszystko będzie skończone. Dzięki za zauważenie tego.

Tak z ciekawości, z jakiego kompilatora korzystałeś i na jakim systemie?
komentarz 24 kwietnia 2019 przez manjaro Nałogowiec (37,390 p.)
gcc 8.3 Linux
komentarz 24 kwietnia 2019 przez heaven31415 Początkujący (370 p.)
Póki co gra jest wspierana tylko na windowsie, nawet jakbym naprawił aktualny problem to najprawdopodobniej linker by potem zaprotestował, bo istnieją lekkie różnice przy linkowaniu SFMLa. Przetestuję to na linuxie, żeby dodać dla niego wsparcie i napiszę tutaj jak będzie skończone.
komentarz 26 kwietnia 2019 przez heaven31415 Początkujący (370 p.)
Wsparcie dla linuxa zostało dodane, nie powinno już być problemów przy kompilowaniu ani linkowaniu gry. Nie dodałem jeszcze instrukcji, ale w najbliższym czasie to zrobię.

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 178 wizyt
pytanie zadane 23 lipca 2017 w Nasze projekty przez Michał Gibas Pasjonat (19,610 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 174 wizyt
pytanie zadane 17 marca 2019 w C i C++ przez Filipotyk Obywatel (1,280 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 501 wizyt
pytanie zadane 16 marca 2019 w C i C++ przez Filipotyk Obywatel (1,280 p.)

92,572 zapytań

141,422 odpowiedzi

319,643 komentarzy

61,959 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...