• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

przywrócenie windowsa

Object Storage Arubacloud
0 głosów
208 wizyt
pytanie zadane 22 kwietnia 2019 w Systemy operacyjne, programy przez trawnik Nowicjusz (120 p.)
Witam, jestem kompletnym laikiem komputerowym, ale mam nadzieje, że dzięki waszym wskazówkom poradze sobie z problemem. Mianowicie ostatnio zakupiłam laptop z win 10, strasznie mnie irytował, więc spytałam sąsiada czy jest możliwość wgrania jakichś starszych wersji. Oczywiście problemu z tym nie było, ale nie wiedziałam, że ma zamiar wgrać pirata, co odkryłam później przypadkowo. Sąsiad gdzieś wyjechał a ja zostałam z piratem. Pytanie, czy jest możliwość powrotu do oryginalnego windowsa i jak to zrobić?

4 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 22 kwietnia 2019 przez MsMaciek123 Pasjonat (24,760 p.)
  • Sprawdź, czy można przywrócić ustawienia fabryczne komputera. To spowoduje ponowne zainstalowanie wersji systemu Windows dostarczonej z komputerem i usunięcie zainstalowanych plików osobistych, aplikacji i sterowników, a także wszelkich zmian wprowadzonych w ustawieniach. Wybierz przycisk Start , a następnie wybierz pozycję Ustawienia  > Aktualizacje i zabezpieczenia > Aktywacja. W obszarze Resetowanie ustawień do stanu początkowego wybierz pozycję Rozpocznij, a następnie odszukaj opcję Przywróć ustawienia fabryczne.

Jeśli chcesz zachować ważne dane weź Pendrive'a i tam zgraj. 

Źródło: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/12415/windows-10-recovery-options

 

0 głosów
odpowiedź 22 kwietnia 2019 przez thryndl Nałogowiec (30,470 p.)
Jeśli sąsiad nie wywalił partycji recovery to jest możliwość przywrócenia systemu z tej partycji. Przywróci to całą konfigurację do stanu fabrycznego, takiego jak odebrałaś laptopa ze sklepu.