Cześć
#include <cstdio>
#include <iostream>
#include <windows.h>
using namespace std;
int main() {
bool leftUpperEdge=false;
bool leftBottomEdge=false;
bool rightUpperEdge=false;
bool rightBottomEdge=false;
int correctPointEdge=0;
int xCheck=0;
int yCheck=0;
while (true){
Sleep(1000);
POINT pos;
GetCursorPos(&pos);
//printf("x=%d y=%d\n", pos.x, pos.y);
xCheck=pos.x;
yCheck=pos.y;
if (leftUpperEdge==false){
if (xCheck==0||pos.y==0)
{
leftUpperEdge=true;
correctPointEdge++;
}
}
if (leftBottomEdge==false){
if (xCheck==0||yCheck==1079)
{
leftBottomEdge=true;
correctPointEdge++;
}
}
if (rightUpperEdge==false){
if (xCheck==1919||yCheck==0)
{
rightUpperEdge=true;
correctPointEdge++;
}
}
if (rightBottomEdge==false){
if (xCheck==1919||yCheck==1079)
{
rightBottomEdge=true;
correctPointEdge++;
}
}
cout<<"Poprawnie wykryte okna: "<<correctPointEdge<<endl;
cout<<"leftUpperEdge: "<<leftUpperEdge<<endl;
cout<<"leftBottomEdge: "<<leftBottomEdge<<endl;
cout<<"rightUpperEdge: "<<rightUpperEdge<<endl;
cout<<"rightBottomEdge: "<<rightBottomEdge<<endl;
}
}
W tym kodzie jest gdzieś błąd logiczny. Ale ja nie mogę go zlokalizować.
Chodzi mi o to, że podczas gdy mój kursor myszy i w prawy górny róg, lub w każdy inny róg. do zmiennej:
correctPointEdge=0;
Dodają się trzy wartości. Nie mam pojęcia gdzie popełniłem błąd. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Dziękuję!