Podczas pisania kodu pojawił mi się błąd, którego przyczyny ani rozwiązania nie potrafię znaleźć. Tworzę prostą platformówkę w, której za ściąganie gracza w dół ma być odpowiedzialna funkcja grawitacja. Odpowiedzialna jest za to funkcja rozruba() dostająca wskaźnik do obiektu który ma przyciągać. Problem polega na tym że według kompilatora grawitacja.h nie dostała deklaracji player.h. Wyświetla mi się błąd kompilacji
include\grawitacja.h|11|error: 'player' has not been declared|
include\grawitacja.h|11|error: 'player' has not been declared|
(tak ten sam błąd wyświetlił się 2 razy). Poniżej kod
nagłówek grawitacja.h
#ifndef GRAWITACJA_H
#define GRAWITACJA_H
#include <player.h>
#include <SFML/Graphics.hpp>
class grawitacja
{
public:
grawitacja(int i_g);
void rozruba(player*p_safe);
protected:
private:
};
#endif // GRAWITACJA_H
player.h
#ifndef PLAYER_H
#define PLAYER_H
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <grawitacja.h>
class player
{
public:
player(int zmienna_a);
int a;
int force;
sf::Sprite sprite;
sf::Texture texture_1;
int i_ruch;
void ruch(int ruszek);
void poziom (int wartosc);
friend class grawitacja;
protected:
private:
};
#endif // PLAYER_H