• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Zaczynanie przygody z C#, Jak zacząć?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
152 wizyt
pytanie zadane 16 kwietnia 2019 w C# przez Hardwell Dyskutant (8,980 p.)
Witam, chciał bym zacząć szkolić się w języku C#, jestem w to naprawdę zielony, siedzę tylko w językach HTML/CSS trochę w PHP, jakieś porady? kursy ?
komentarz 16 kwietnia 2019 przez NowyUrzydgownig Mądrala (5,090 p.)
Przerób podstawy języka C#, napisz prosty program w WPF, WinForms, Asp.Net(to będzie najtrudniejsze - MVC, WebApi).
komentarz 16 kwietnia 2019 przez Hardwell Dyskutant (8,980 p.)
Polecasz jakieś tutoriale? czy coś w tym stylu ?

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 16 kwietnia 2019 przez jankustosz1 Nałogowiec (35,880 p.)
edycja 16 kwietnia 2019 przez jankustosz1
Moim zdaniem pierwsze obiektowość powinien ogarnąć i jest to obojętne w jakim języku, bo wszędzie jest taka sama. Mirosław Zelent dobrze tłumaczy, ale nie wystarczy słuchać a trzeba jakiś useful projekt zrobić który z tego korzysta.

Moim zdaniem w frameworki nie ma co się od razu pchać bo tylko problemów sobie narobisz. Ogarnij wielowątkowość na jakiś programach w konsoli. Jakąś gierkę zrób w SFML'u (tak w c# też to jest). Nauczyć się przesyłać dane przez tcp i obsługiwać wiele klientów. Potem windows forms, a następnie wpf korzystając z mvvm, aby zauważyć zalety nad windows forms. Następnie Asp.Net lub jeżeli masz mocne nerwy to np. Xamarin.
komentarz 16 kwietnia 2019 przez Hardwell Dyskutant (8,980 p.)
Polecasz jakieś tutoriale? czy coś w tym stylu ?
komentarz 17 kwietnia 2019 przez jankustosz1 Nałogowiec (35,880 p.)
Ja się uczyłem z różnych źródeł, ale wszystko z neta.