Dzień dobry, chciałbym Was prosić o przegląd kodu, abyście wyrazili swoje zdanie, co o nim sądzicie, co można zrobić lepiej, gdzie popełniłem błędy (np. redundancja). Opowiem krótko o grze, wcielacie się w ludzika przypominającego Robin-Hooda i Waszym zadaniem jest przejście wszystkich poziomów, podczas tej wędrówki musicie zabić każdego wroga na danym poziomie, aby przejść na kolejny. Na każdym poziomie możecie podnosić różnego rodzaju rzeczy, od klasycznych broni, po magiczne eliksiry, które dodają nam życie. Aby zebrać broń wystarczy na nią wdepnąć naszą postacią i doda nam się do ekwipunku. Przeciwnicy również was mogą ranić, dlatego trzeba uważać. Gra jest w systemie turowym. Możliwe są 2 główne akcje(są jeszcze inne, ale do nich wyświetlają się odpowiednie przyciski) ruch i atak, aby wybrać, czy ruszamy się, czy atakujemy wystarczy przejść na odpowiednią zakładkę i kliknąć odpowiednią strzałkę. Jeżeli chcemy zaatakować a nie mamy broni, to nic się nie dzieje. Link do GitHuba: Dungeons
To moje pierwsze code review, więc proszę o wyrozumiałość, jeżeli w powyższym wpisie coś pominąłem, ale liczę na konstruktywną krytykę z Waszej strony.
Jeżeli ktoś chciałby zagrać to wystarczy pobrać lub sklonować i kolejno Dungeons/Dungeons/bin/Debug/Dungeons.exe