• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jestem amatorem c# (keylogger w programie vs)

Cloud VPS
0 głosów
732 wizyt
pytanie zadane 6 kwietnia 2019 w Bezpieczeństwo, hacking przez Ygrek Nowicjusz (190 p.)

https://www.youtube.com/watch?v=xXzz1lTj5vs&t=3s o to jest poradnik z którego korzystam ale sam poradnik zaczyna się już po tym jak projekt został utworzony i to jest mój problem co mam zrobić od momentu odpalenia programu visual studio 2017 mam ten program od dawna ale bardziej pracuję na pycharmie więc program ten jest zupełnie inny od prostego pycharmika niby python taki trudny język ale jednak i tak lepiej mi nim idzie niż jakim kolwiek C więc czy ktoś by mógł mi opisać co mam wybrać (jaką biblotekę .net fomework itp nic z tego nie kumam) kolega powiedział mi bym sprawdził jak działa jego antywirus na keyloggerze ale najpierw musi mi to działać heh 

link do kodu:https://pastebin.com/nPmn7wAW
Z góry dziękuję Cyprian.W

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 6 kwietnia 2019 przez adrian17 Mentor (354,620 p.)
edycja 6 kwietnia 2019 przez adrian17

co mam zrobić od momentu odpalenia programu visual studio 2017 mam ten program od dawna ale bardziej pracuję na pycharmie więc program ten jest zupełnie inny od prostego pycharmika 

...Tworzysz nowy projekt konsolowy C#, wklejasz kod, (dodajesz liba winforms?), koniec? (edit: lub nowy projekt winforms C#, mniej ręcznego dodawania libów)

(btw, teraz jest już Visual Studio 2019)

niby python taki trudny język

Nie wiem czy to sarkazm, ale Python jest powszechnie uważany za jeden z najłatwiejszych języków.

komentarz 7 kwietnia 2019 przez Ygrek Nowicjusz (190 p.)
Ta z pythonem to był sarkazm Dzięki za odpowiedź a nowszej wersji nie mam bo kiedyś zainstalowałem i teraz to po luj mi jest potrzebna nowa wersja do jednego programu
0 głosów
odpowiedź 6 kwietnia 2019 przez Rettles Bywalec (2,320 p.)