• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Ocena CV - Wsparcie IT / HelpDesk

Object Storage Arubacloud
0 głosów
3,934 wizyt
pytanie zadane 6 kwietnia 2019 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez GRafit Nowicjusz (160 p.)

Cześć! Obecnie studiuję zaocznie informatykę magisterską i staram się o pierwszą pracę jako specjalista ds. wsparcia IT. Na tę chwilę doświadczenie mam jedynie z płatnych praktyk pilotażowych. Swoje CV wysyłałem już do wielu różnych firm, ale odzew jest niestety mały. W zależności od opisu stanowiska zmieniałem treść CV. 

W razie potrzeby mogę nauczyć się (lub douczyć się) podstaw SQL'a, Javy, administrowania systemami Linux, Windows Server itp. Zaczynam też stopniowo uczyć się front-end'u/back-end'u, by w późniejszym czasie spróbować sił jako web developer. Czy w moim CV jest coś, co powinienem dodać, usunąć lub poprawić? Co powinienem jeszcze znać na podstawowym poziomie, żeby mieć większe szanse na zatrudnienie? Wezmę pod uwagę wszelkie sugestie.

4 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 6 kwietnia 2019 przez Kamil Naja Nałogowiec (27,410 p.)
edycja 6 kwietnia 2019 przez Kamil Naja

CV na ciemnym tle nie nadaje się do wydruku. Wiele osób zwróci uwagę na określanie znajomości technologii za pomocą kropek. W umiejętnościach i atutach lanie wody. Wywaliłbym ikonki z zainteresowań. W znajomości programów, dopisz coś ambitniejszego niż pakiet Office. Wymieniasz go 2 razy, moim zdaniem, to podstawa w pracy biurowej i zastanawiałbym się, czy o nim wspominać.

Przy opisie znajomości języka angielskiego masz chyba błąd - https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/srednio-zaawansowany;10417.html

0 głosów
odpowiedź 6 kwietnia 2019 przez marcin99b Szeryf (82,080 p.)
edycja 6 kwietnia 2019 przez marcin99b
Kolorystyke i kwestie wizualne bym zmienił bo wygląda jak zrobione w paintcie
Nie mówie że ja mam jakieś super cv