• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Filtrowanie wyników na stronie

Object Storage Arubacloud
0 głosów
76 wizyt
pytanie zadane 6 kwietnia 2019 w Offtop przez lime1234 Nowicjusz (120 p.)
Witam
Jako projekt do szkoły chcę stworzyć serwis turystyczny, w którym chcę umieścić filtrowanie. Ma to wyglądać tak, że użytkownik wchodząc na stronę będzie widział kilka kategorii filtrów, np:  lokalizacja, rodzaj, cena itp.. i wybierając daną pozycję z filtrów na ekranie pokażą się wybrane miejsca. Domyślam się, że do owych miejsc w jakiś sposób muszą być dopisane wartości z tych filtrów by mogły one się "znaleźć" (podobnie chyba działa allegro). Jestem amatorem i potrzebuję możliwie prostego rozwiązania. Myślę, że temat był już poruszany, ale niestety nie wiem jakiej terminologii użyć by znaleźć potrzebne mi informacje, także jeśli temat już się gdzieś pojawił proszę o link do lub o jakiś szablon.
Pozdrawiam i z góry dziękuję :)

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 6 kwietnia 2019 przez Jackob Obywatel (1,430 p.)
Zrób to za pomocą zapytania GET. Poczytaj o tym to z łatwością napiszesz cały frontend, a backend to tylko przeszukiwanie bazy danych. Jak chcesz bez odświeżania strony to ajax i do linku doklejasz po # filtry(musisz sam zrobić, stwórz jakiś prosty format), zapewni to Ci takie same filtry po otwarciu strony na innym urządzeniu. Wyniki wysyłaj jako json, potem wystarczy tylko wydrukować je na ekranie.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 226 wizyt
pytanie zadane 24 listopada 2019 w PHP przez manager96 Bywalec (2,050 p.)
+1 głos
1 odpowiedź 164 wizyt
+1 głos
1 odpowiedź 245 wizyt
pytanie zadane 17 maja 2023 w HTML i CSS przez Zbigniew Andrysiak Bywalec (2,470 p.)

92,555 zapytań

141,402 odpowiedzi

319,538 komentarzy

61,938 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk