• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Czy to normalne że mój kod ciągle nie działa?

Object Storage Arubacloud
+1 głos
517 wizyt
pytanie zadane 1 kwietnia 2019 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Vintoriez Początkujący (380 p.)
zamknięte 2 kwietnia 2019 przez Patrycjerz
Witam, jestem samoukiem i z jakimś bagażem teorii biorę się za kodowanie w praktyce. Czasu wolnego mam nie wiele i posuwam się powoli. Wcześniej bawiłem się trochę w Unity i tam szło jako tako, zrobiłem jakiś nie duży projekt który działał, aczkolwiek wymagał by sporo "polerowania". Tak czy owak robota szła do przodu. Po jakimś czasie stwierdziłem jednak, że to mnie nie satysfakcjonuje i chciał bym tworzyć aplikacje bardziej przydatne.

Teraz pisze swój pierwszy projekt w Xamarinie na Androida i na każdym etapie mam duże przestoje. Każda nowa funkcjonalność wymaga sporej ilości walki. Jak już ją ogarnę i działa na emulatorze, to okazuje się, że połowa napisanego kodu nie działa na fizycznym urządzeniu, i tak co chwila coś.

Pytanie brzmi: Czy to jest naturalne wszystko, że działa za 5 - 10-tym razem, a niektóre problemy rozwiązuje się po kilka dni? Czy ja po prostu źle się do czegoś zabieram? A może ta technologia jest po prostu uciążliwa(czytałem, że ma sporo bug-ów)? A może po prostu z czasem i doświadczeniem rzeczy będą działały szybciej?
komentarz zamknięcia: Problem rozwiązany

3 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 1 kwietnia 2019 przez Arkadiusz Fajdek Dyskutant (9,450 p.)
wybrane 1 kwietnia 2019 przez Vintoriez
 
Najlepsza
Odpowiadając na twoje pytanie w jednym zdaniu: Ogólnie to tak. Tak to czasem wygląda.

Dłuższa wersja: Pracuje na ogół w Javie, już 7+ lat, ogólnie ogarniam ten język i mogę się łapać za wiele tematów bez większych zaskoczeń. Czasem coś się zdarzy że 1 raz w życiu coś takiego widze ale idzie w miarę szybko ogarnąć.