Cześć Wam,
planujemy w swoim sklepie wdrożyć system do obsługi zgłoszeń online. Obecnie mam kilka propozycji od znajomych ale najbardziej przypadł nam na chwilę obecną Zendesk a ostatecznie intercom.
To na czym nam zależy to w szczególności:
- możliwość zbierania zgłoszeń z kilku kanałów (tel. chat, formularz)
- tworzenie bazy wiedzy dla użytkowników
- integracja z obecnymi rozwiązaniami np. Pipedrive lub G suite
- otwarte API
Pytanie do Was czy ktoś kojarzy to narzędzie i czy testowaliście. Z racji że chcemy by wdrożenie było customowe pytanie czy ktoś też korzystał z usług partnera https://flyonthecloud.com/pl/zendesk/ na chwilę obecna znalazłem jednego w Polsce. Zastanawiam się czy nie lepiej bezpośrednio w Zendesku.
Czy może jednak ktoś korzystał w przypadku e-commercu z Intercomu jak wygląda kwestia integracji z innymi narzędizami w przypadku tego rozwiązania i na ile jest skalowalne?
Z góry dziekuje za pomoc
Radek