• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

System do obsługi zgłoszeń w sklepie internetowym

Cloud VPS
0 głosów
183 wizyt
pytanie zadane 1 kwietnia 2019 w Offtop przez tutex99 Nowicjusz (160 p.)

Cześć Wam,

planujemy w swoim sklepie wdrożyć system do obsługi zgłoszeń online. Obecnie mam kilka propozycji od znajomych ale najbardziej przypadł nam na chwilę obecną Zendesk a ostatecznie intercom. 

To na czym nam zależy to w szczególności:

  • możliwość zbierania zgłoszeń z kilku kanałów (tel. chat, formularz)
  • tworzenie bazy wiedzy dla użytkowników
  • integracja z obecnymi rozwiązaniami np. Pipedrive lub G suite
  • otwarte API

 

Pytanie do Was czy ktoś kojarzy to narzędzie i czy testowaliście. Z racji że chcemy by wdrożenie było customowe pytanie czy ktoś też korzystał z usług partnera https://flyonthecloud.com/pl/zendesk/ na chwilę obecna znalazłem jednego w Polsce. Zastanawiam się czy nie lepiej bezpośrednio w Zendesku.

Czy może jednak ktoś korzystał w przypadku e-commercu z Intercomu jak wygląda kwestia integracji z innymi narzędizami w przypadku tego rozwiązania i na ile jest skalowalne?

Z góry dziekuje za pomoc

 

Radek

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

+1 głos
1 odpowiedź 564 wizyt
0 głosów
4 odpowiedzi 1,018 wizyt
pytanie zadane 8 października 2017 w Systemy CMS przez Tomson Początkujący (440 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 268 wizyt

93,456 zapytań

142,451 odpowiedzi

322,721 komentarzy

62,837 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...