• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Hosting strony internetowej, 403 Forbidden

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
273 wizyt
pytanie zadane 27 marca 2019 w Hostingi, domeny, usługi przez Oskar Kierys Nowicjusz (150 p.)
Witam, mam na imię Oskar. Jestem młodym (15 lat) "programistą". Zacząłem swoją przygodę około 1 roku temu, C++, HTML, CSS, Javascript, Python. Wszystko było okej do momentu kiedy musiałem hostować stronę dla jednej osoby (wykupił domenę i wszystko, ma swój serwer). Intuicyjnie włączyłem filmik Pasji Informatyki i poruszałem się zgodnie z poradnikiem. Wszystko wykonałem jak było powiedziane jednak po przetransferowaniu plików na serwer pojawił się napis: Forbidden  You don't have permission to access / on this server. Próbowałem rozwiązać to sam (przeszukałem ustawienia, starałem się zmienić kod strony) jednak to nic nie pomogło. Zajęło mi to około 2 h, przez co przeszedłem lekkie załamanie. Wiem, że nie jestem w stanie nic sam zrobić więc bardzo proszę o pomoc i jeżeli ktoś wie co może być przyczyną proszę o odpowiedź lub o kontakt na e-mail: osk.kierys@gmail.com. Jeżeli potrzebne są jakieś dodatkowe informacje, zdjęcia to proszę napisać.

Dziękuję, Oskar Kierys
komentarz 27 marca 2019 przez Ubermade Bywalec (2,020 p.)
A umieściłeś tam wywoływany plik? (tj. index).

Jeżeli serwer nie ma się do czego odwołać, a nie masz dostępu do przeglądania katalogów, sypnie Ci się taki error ;)

2 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 27 marca 2019 przez Greeenone Pasjonat (16,100 p.)
wybrane 27 marca 2019 przez Oskar Kierys
 
Najlepsza
Forum jest od tego, żeby to właśnie na nim udzielić pomocy (i pomóc przy tym innym). Wątpię, że ktoś Ci będzie pisał maila.

Co do problemu, to sprawdź chmody. Głównie to one są przyczyną tego
komentarz 27 marca 2019 przez Oskar Kierys Nowicjusz (150 p.)
Dzięki bardzo
+1 głos