• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Stworzenie Gry 2 D

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
206 wizyt
pytanie zadane 26 marca 2019 w Ogłoszenia, zlecenia przez Christian Juken Nowicjusz (120 p.)
Witam czasami myślę że pomyliłem powołanie, mianowicie od najmłodszych lat interesowały mnie komputery nie tylko od strony używania ich na co dzień ale także to co w nich się znajduje i jak to wszystko działa. Wracając do tematu chciałbym złożyć grupę około 4 osób do stworzenia gry 2D ogólnie nie zakładam wydawania pieniędzy bo po prostu ich nie posiadam, chciałbym aby gra była na Steam odpłatnie do kupienia. Szukam osób które chętnie poprowadzą ze mną projekt od a do z. Idea związana z pomysłem opiera się na nietypowej formie rozgrywki oraz fabule na której chcę aby cała Gra była oparta. Nie szukam profesjonalistów możesz być osobą która jest średnio zaawansowana chodzi o zbudowanie drużyny która będzie wzajemnie się wspierać oraz pomagać i doradzać w tworzeniu. Zaczynając od grafików a kończąc na programistach. Pozdrawiam serdecznie
komentarz 26 marca 2019 przez MrxCI Dyskutant (8,260 p.)
W zasadzie, co ty byś robił ważnego w tej grupie? Ciężko będzie ci bez pieniędzy zebrać drużynę, gdzie sam w sumie nic nie robisz jak zakładam, poza tym nie określiłeś technologi w jakiej ona ma być tworzona. wymieniłeś około cztery osoby od programistów do grafików, wymień tych których potrzebujesz bo wygląda jakbyś opierał się o coś co słyszałeś a nie masz pojęcia jak to wygląda.

 

Zawsze może się to udać, choć moim osobistym zdaniem szansa jest bardzo mała w formie której teraz to robisz, zbudowanie gry 2d i wydanie jej wymaga dużo czasu i pracy. Mi wydanie gry wraz zgrafikiem zajmuje do 6 miesięcy na ok. godzinę gry.

 

Mogę się mylić w niektórych kwestiach, ale ciekawy mnie twój wkład jaki byś w to wniósł.
komentarz 26 marca 2019 przez Poczprogramista123 Bywalec (2,900 p.)
Siemka. Widze ze znasz sie na rzeczy. Ja tez bardzo chce tworzyc gry i juz w tym troche siedze wiec zapytam co dalej. Mianowicie pisze w c++ juz 3 lata a gierki w sfmlu pisze od roku. Pare juz napisalem a teraz pisze sam gre Mario. Idze fajnie raz szybciej raz wolniej, ale ogolnie jestem bardzo dumny ze wszystko robie totalnie sam a juz sporo jest zrobione. Ale moje pytanie co dalej? Jak zaczac pisac gry tak na powaznie w sensie by zaczac z tego cos zarabiac? Bd wdzieczny jak przybliżysz temat na swoim i nie tylko przykładzie. Z góry dzieki.
komentarz 26 marca 2019 przez Christian Juken Nowicjusz (120 p.)
Hej ja piszę gry w Game Maker studio 2  w systemie drag and drop. Wcześniej uczyłem się surowego kodu pisania żeby zrozumieć cała mechanikę wydawanych poleceń. Zresztą niektórych używam nadal w tym programie bo nie obejdzie się bez tego. Kiedy poznałem już od strony logicznej jak to wszystko wygląda stworzyłem mała grę wszystko działa i jest ok. Dawniej miałem pomysł na ciekawą rozgrywkę ale na dzień dzisiejszy kiedy przemyślałem ile nakładu pracy musiałbym włożyć żeby stworzyć cała grafikę do tej gry oraz ilość kodu aby zapewnić dla gracza te minimum 10 godzin rozgrywki zrozumiałem że może to zająć naprawdę dużo czasu. Kiedyś bodajże programista z Australii tworzył grę typu dungeon i zanim ja skończył stylistyka gier się tak zmieniła że tylko pasjonaci w nią grali. Jak wszyscy wiemy czas to pieniądz. Moim największym problemem jest grafika zajmuje mi to sporo czasu. Pracuje i tworzę z pasji jeśli jesteś zainteresowany pomocą bądź współpraca to zapraszam. Pozdrawiam serdecznie
komentarz 26 marca 2019 przez Christian Juken Nowicjusz (120 p.)

Czy wystarczy jak powiem że wniósł bym tyle do projektu co Shigeru Miyamoto do Nintendo smiley

komentarz 26 marca 2019 przez Christian Juken Nowicjusz (120 p.)

Czy wystarczy jak powiem że wniósł bym tyle do projektu co Shigeru Miyamoto do Nintendo smiley

komentarz 26 marca 2019 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)

Kiedyś bodajże programista z Australii tworzył grę typu dungeon i zanim ja skończył stylistyka gier się tak zmieniła że tylko pasjonaci w nią grali. Jak wszyscy wiemy czas to pieniądz.

Jest jeden problem, tworzenie, a raczej ukonczenie gry w pojedynkę to albo wyzwanie, ktore Cie "zabije", ale ktoremu nie podolasz. Ja osobiscie wybralem 1 opcjr i bede nia podarzal. Twoim problemem jest szukanie teamu bez dokładnego opisu kogo potrzebujesz. Zaczalbym od stworzenia GDD do gry i wtedy myslal ile osob potrzebuje do tego projektu, a na koniec dopiero pokazal to potencjalnym odbiorca, tzn komus, kto chcialby sie dolaczyc do teamu. Miec pomysl to jedno, miec to na papierze zaplanowane od a do z, z dalszymi update ' mi to drugie. Napisales o kims z Australii, problem w tym, ze dobra gra, to gra ktora nigdy nie przeminie. Jesli napiszesz gre uniwersalna, to wtedy jedyne co zostaje to grafiki i ich dopasowanie. Przykladem tu moze byc Metin2, który żyje w wersji oficjalnej i wersjach typu serwery prywatne i ciagle jest grywalna.

Wiec tak jak mowie, najpierw dokumentacja  a pozniej zbieranie teamu. 

1 odpowiedź

–1 głos
odpowiedź 26 marca 2019 przez Marcin Skarżyński Użytkownik (540 p.)
Unity się naucz to będziesz gry potrafił sam pisać.
komentarz 26 marca 2019 przez Christian Juken Nowicjusz (120 p.)
Przepraszam ale szczerze mówiąc sam to możesz stworzyc grę ale w długim czasie pracy. Dla porównania postaw jednego murarza na chiński mur i niech muruje i zobaczmy ile czasu mu zejdzie. Grupa osób tworzących jest lepsza. Można sobie pomagać i wiele nauczyć się od siebie na wzajem. Pozdrawiam
komentarz 26 marca 2019 przez Marcin Skarżyński Użytkownik (540 p.)
To ja wiem ale chodzi o to by mieć jakiekolwiek pojęcie.
komentarz 26 marca 2019 przez Christian Juken Nowicjusz (120 p.)
W sensie że chodzi tobie o programowanie tej gry? Jeśli tak to stworzę prostą grę bez problemu.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 151 wizyt
pytanie zadane 4 czerwca 2020 w Ogłoszenia, zlecenia przez Honzu Nowicjusz (200 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 172 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 277 wizyt

92,453 zapytań

141,262 odpowiedzi

319,088 komentarzy

61,854 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Akademia Sekuraka 2024 zapewnia dostęp do minimum 15 szkoleń online z bezpieczeństwa IT oraz dostęp także do materiałów z edycji Sekurak Academy z roku 2023!

Przy zakupie możecie skorzystać z kodu: pasja-akademia - użyjcie go w koszyku, a uzyskacie rabat -30% na bilety w wersji "Standard"! Więcej informacji na temat akademii 2024 znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...