witam stworzyłem kilka obiektów o podobnych nazwach
" blok1_1, blok1_2, blok2_2..." i tak do "blok20_20"
teraz chce edytować ich właściwość i muszę odnosić sie do nich automatycznie
mam funkcje: function enemy(X,Y,nazwa,nr){};
ta funkcja ma zmieniać własnie zawartość poszczególnych obiektów bolk ale nie wiem jak odwoływać się dzięki argumentom X i Y
blok+X+_+Y.zawartosc = nowazawartosc; nie działa bo nie wyszukuje zmiennej blok...
zrobiłem kolejną zmienną: let zmienna = "blok"+X+"_"+Y; a potem zmienna.zawartosc = nowazawartosc;
function enemy(X,Y,nazwa,nr){
enemystan.push(2); //zycie
enemystan.push(1); //dmg
let chwiluwka="blok"+X+"_"+Y;
alert(chwiluwka);
delete chwiluwka.zawartosc;
chwiluwka.zawartosc = "enemy1";
pozycje.push(X);
pozycje.push(Y);
}
i też nie działa :/