Cześć, wpadam z problemem, a dokładniej wyskakującym errorem. Otóż robiłem sobie ten poradnik:
https://orfeasel.com/networking_intro_p1/
ale wyskakuje mi ten oto błąd:
Error C2065 'OutLifetimeProps': undeclared identifier
Samo "OutLifetimeProbs" znajduje się w pliku "UnrealNetwork.h" który jest już biblioteką od Epic Games. Występuje on w macro
#define DOREPLIFETIME(c,v) \
{ \
static UProperty* sp##v = GetReplicatedProperty(StaticClass(), c::StaticClass(),GET_MEMBER_NAME_CHECKED(c,v)); \
for ( int32 i = 0; i < sp##v->ArrayDim; i++ ) \
{ \
OutLifetimeProps.AddUnique( FLifetimeProperty( sp##v->RepIndex + i ) ); \
} \
}
Jedyną poradę jaką na ten temat znalazłem była ta:
"Problem is solved. It seems that Visual Studio doesn't search the Header files. After cleaning and deleting the source files and recreateing it, all works fine." No i tak też zrobiłem. Usunąłem cały kod z pliku "UnrealNetwork.h" i na nowo go tam wkleiłem po skompilowaniu, ale nie pomogło. Chyba, że coś źle zrozumiałem poprzez "recreateing".