Z takich rzeczy podstawowych to np.:
- możliwość grupowania zadań i tworzenia subtasków
- możliwość ustalania poziomu wykonania zadania albo chociaż jakieś statusy
- możliwość dodawania zadań do róznych epików, coś jak jest w JIRA, przynajmniej dla mnie jest to mega przydatne
- możliwość ustalania jakiś sprintów
- analiza wykonanych zadań, np. jakieś proste wykresiki itp.
- możliwość przypominania o jakiś zadaniach, np. email, push itp.
- możliwość współdzielenia dostępu do zadań między userami
- możliwość dodawania komentarzy do zadania, obrazków, itp.
- zadania cykliczne
- jakiś fajny podgląd, na przykład do wyboru podgląd sprintowy lub kalendarz dzień/tydzień/miesiąc itp.
- możliwość estymacji czasu na wykonanie zadania i np. ustalania reguł powiązania estymaty punktowej z czasem w dniach
Myślę, że w takiej formie mogłaby to być już jakaś pierwsza wersja takiej w miarę spoko apki typu manager zadań i można by już z niej korzystać.