• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Programowanie - Co po konsoli ?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
824 wizyt
pytanie zadane 20 marca 2019 w C i C++ przez Milo Obywatel (1,180 p.)
Hej, gdzie polecacie się przenieść z konsoli?
komentarz 20 marca 2019 przez Milo Obywatel (1,180 p.)

Tak, jestem początkującym, ale zadaje takie pytanie, ponieważ zastanawiam się gdzie mógłbym pójść po opanowaniu w pewnym stopniu konsoli. Nie jest nudne pisanie programów w konsoli, a jak czasem coś się wymyśli i się napisze co się wyobrażało to naprawdę może zachwycić laugh. Szukam po prostu jakiegoś nowego, świeżego sposobu wykorzystania swoich skromnych umiejętności.

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 21 marca 2019 przez Eryk Andrzejewski Mędrzec (164,260 p.)
wybrane 31 marca 2019 przez Milo
 
Najlepsza

Ja proponuję się zastanowić, co chciałbyś stworzyć. Jeżeli masz konkretny pomysł, to wtedy możesz dobrać odpowiednią metodę prezentacji danych: czy to będzie aplikacja konsolowa (wbrew pozorom, aplikacji konsolowych jest bardzo dużo, szczególnie się ich używa w systemach uniksopodobnych: Linux, BSD), czy to będzie jakieś GUI w przypadku aplikacji okienkowych, czy może będziesz "rysował po ekranie" z wykorzystaniem jakiejś biblioteki graficznej.

Trudno wybrać coś, jeżeli nawet nie wiesz co chciałbyś zrobić. frown

komentarz 22 marca 2019 przez Milo Obywatel (1,180 p.)
Generalnie to chciałbym poznać inne sposoby wykorzystania moich dotychczasowych umiejętności i (co nikogo nie powinno zdziwić) się rozwijać. Następnie chciałbym zająć się pisaniem gier. Czy muszę od razu zaprzyjaźnić się z jakimś silnikiem, czy na początku mogę wybrać coś innego?
komentarz 22 marca 2019 przez Eryk Andrzejewski Mędrzec (164,260 p.)