• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jaki kierunek wybrać?

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
184 wizyt
pytanie zadane 16 marca 2019 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Salaa1 Początkujący (460 p.)
Witam!

Jako iż jestem uczniem ostatniego rocznika gimnazjum, czeka mnie wybór szkoły ponadgimnazjalnej. Ogólnie nie wiem jak mam zapisać o co mi chodzi, więc jak popełnie gdzieś błąd w "rozumowaniu" to z góry przepraszam.

Od jakiś trzech lat "bawię się" CSS i HTML Oczywiście rozumiem co pisze i nie robię tego na ślepo tzn. Wiem co się stanie po np. zmienieniu wartości X i jak temu zapobiec, oraz badając gotowce potrafię dojść do tego co odpowiada za co i dlaczego tak jest.

Jeszcze do niedawna zastanawiałem się żeby iść w  kierunku frontendu. Lecz ostatnio naszła mnie myśl "a może by tak iść w kierunku programowaniu w środowisku ios/android?" Taka myśl mnie naszła głównie  gdy zobaczyłem zarobki programisty ios, ale nie jest to jedyny powód, kolejny z nich to że firmy (chyba tak mogę to nazwać) odpowiedzialne za ios/android (czt.apple i Google ) rosną w "siłę" i być może, a raczej na pewno, za niedługo znajomość w programowaniu ios będzie jeszcze bardziej wartościowe.

Wracając do sedna sprawy.

Jaki wybór polecacie? Frondend czy powinienem zainteresować się bardziej ios / android? A może polecacie inny kierunek w branży IT?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 16 marca 2019 przez Mariusz08 Maniak (62,300 p.)
Nie patrz na zarobki, to najgorsze co teraz możesz zrobić. Jeżeli frontend sprawia Ci przyjemność - ucz się go. Jeżeli nie spróbowałeś pisać na iOS/Android, to spróbuj. Jeśli poczujesz, że to fajne, to tego się ucz. Nie kieruj się zarobkami czy PRowym wyglądem firmy.
komentarz 16 marca 2019 przez Salaa1 Początkujący (460 p.)