Jeżeli dodałeś ją w Google Search Console to prawdopodobnie zaginęła w zgiełku innych witryn o podobnej tematyce.
Kiedyś robiło się to (pozycjonowanie) linkując do swojej strony (w tym celu dodawało się stronę do katalogów stron itd.), w skrócie czym więcej linków było do twojej strony z zewnętrznych (innych stron) tym wyższy PR(Page Rank) miałeś (tym wyżej w wynikach byłeś). Obecnie algorytmy Google są na tyle rozwinięte, że to już nie wystarczy.
Z takich znanych obecnie zabiegów można np. dodać do strony certyfikat SSL, postarać się o wersję AMP czy często i regularnie dodawać nową treść (przy czym ważne aby była ona wartościowa - mało linkowania do zewnętrznych, umiarkowanie do własnych podstron).
Ogólnie można by o tym temacie książki pisać - możesz też próbować skrócić czas ładowania zasobów twojej strony (stosując CDN) czy odpowiedzi serwera (zmieniając host'a) oraz dodać mapę witryny. Jest naprawdę sporo rzeczy które można zrobić, zagadnienie to zwie się SEO (Search Engine Optimization) i polega na optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek (nie tylko Google).