Cześć wszystkim,
sprawdziłem historie i Google, ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.
Przykład: Masz problem z serwerem. Masz umowę wsparcia i gwarancje, w której jest informacja, że powinieneś współpracować z działem wsparcia. Dzwonisz do działu wsparcia i technik mówi Ci być wymienił kabel w ramach planu działań i najlepiej wyjął i wsadził np. battery coin. Czyli chce byś fizycznie wykonał prace na twoim serwerze.
Pytanie brzmi: Czy klient może odmówić wykonania troubleshootingu, zleconego przez dział wsparcia?
Czy jest jakieś polskie prawo, które mówi, że klient może odmówić i oczekiwać, że firma wyśle inżyniera, który wykona te czynności?
Zaznaczam, że są to czynności będące analizą problemu, a nie rozwiązaniem.
Będę wdzięczny za wasze doświadczenia w tym względzie, czy gdzieś widzieliście takie zapisy?