• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Przyszłe szkoły

Object Storage Arubacloud
–1 głos
280 wizyt
pytanie zadane 19 lutego 2019 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez BigMann Nowicjusz (120 p.)
Cześć! Jestem obecnie w 3 gimnazjum i jestem przed wyborem szkoły średniej. Jak już się pewnie domyślacie intensywnie myślę, nad przyszłą szkołą. Czytałem tutaj parę tematów na temat wyboru pomiędzy liceum, a technikum. Czy słyszał ktoś o jakimś dobrym technikum informatycznym w Poznaniu? Ewentualnie okolicach tego miasta. Jestem zainteresowany informatyką i chciałbym coś robić w tym kierunku i douczać się w domu z tej dziedziny, aby być lepszym niż pozostali. Do jakiej innej szkoły jeszcze można iść? Z góry dziękuję za odpowiedzi

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 20 lutego 2019 przez gagyn Stary wyjadacz (11,050 p.)

Jeżeli chodzi bardziej o ogół to dzisiaj jest już o tym temat. Poczytaj tamtą dyskusję.

Po tym jak przeczytasz to napisz czy nadal zastanawiasz się nad technikum, czy jednak liceum.

Jeżeli chodzi o Poznań to jest np. technikum komunikacji. Ale z tego co się mniej więcej orientuję to nic specjalnego, pomimo że jest to najlepsze technikum w Wielkopolsce.

Podobne pytania

+1 głos
2 odpowiedzi 284 wizyt
pytanie zadane 23 maja 2022 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Bing_Chilling Nowicjusz (130 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 171 wizyt

92,568 zapytań

141,420 odpowiedzi

319,618 komentarzy

61,954 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka