• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Dobór technikum

Object Storage Arubacloud
–4 głosów
217 wizyt
pytanie zadane 17 lutego 2019 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez klaudiusz20046 Nowicjusz (160 p.)
zamknięte 17 lutego 2019 przez Arkadiusz Waluk
Witam, jestem obecnie w 8 klasie podstawowki i zaczynam powaznie myslec o tym gdzie pojsc po wlasnie tej podstawowce, na pierwszą mysl przyszło mi technikum informatyczne ze względu na to ze lubie komputero, składać je itp, czasem pisze jakies naprawde proste programy w c++ i ogólnie informatyka mnie kręci, jestem raczej trójkowym uczniem wiec zapytam was wprost, czy taka osoba jak ja jest w stanie poradzić sobie w takowym technikum, co by warto umieć itd, czytalem ze takie technika zbytnio kogos nie nauczą rzeczy strikte o programowaniu dlatego tez pytam czy podczas pobytu w takiej szkole warto sie uczyc jakiegos jezyka jezeli ma sie potem jakies plany z tym zwiazane, czy po takiej szkole jestem w stanie juz  znalesc jakąś prace? pozdrawiam :)
duplikat pytania: Dostanie sie do szkoły
komentarz 17 lutego 2019 przez niezalogowany
15 temat tego typu przez ostanie 2 miesiące....
1
komentarz 17 lutego 2019 przez klaudiusz20046 Nowicjusz (160 p.)
mój drugi
1
komentarz 17 lutego 2019 przez niezalogowany
jeszcze się tym chwalisz?
komentarz 17 lutego 2019 przez klaudiusz20046 Nowicjusz (160 p.)
licze na odpowiedz konkretną, tamten temat to byl bardziej rozeznaniowy
komentarz 17 lutego 2019 przez niezalogowany
jeżeli chcesz konkretną odpowiedź to sobie wpisz technikum w wyszukiwarce http://prntscr.com/mmabmx
komentarz 17 lutego 2019 przez klaudiusz20046 Nowicjusz (160 p.)
nie pytam o technikum/liceum tylko o konkretny kierunek
komentarz 17 lutego 2019 przez niezalogowany