Cześć, wczoraj wyskoczył mi BSoD pt. MEMORY MANAGEMENT. Było to podczas gry, grałem normalnie przez około 1,5h, potem nagle komputer się zawiesił i pojawił się BSoD. Co więc zrobiłem dalej:
Restart komputera, próbowałem zrobić update sterowników karty graficznej, nie zdążyłem - ten sam BSoD. Po drugiej próbie to samo. W końcu się udało, zrobiłem update sterowników karty graficznej, reinstall sterowników do karty WiFi na USB, sprawdziłem RAM windowsowym narzędziem - 0 błędów. Pobrałem program WhoCrashed. Z analizy tego programu pojawiają się dwa pliki, które mogą być przyczyną: ntoskrnl.exe i ntkrnlmp.exe. Po wykonaniu czynności wyżej wymienionych, tj. reinstalle, update`y i sprawdzenie RAMu, odpaliłem grę w ramach testu, czy coś mi wywali. Wszystko było ok poza tym, że przy próbie odpalenia oprogramowania od myszki wywalało błąd "Abnormal program termination" (jest tak do teraz), wyłączyłem komputer, poszedłem spać.
Dziś rano odpalam, ledwo wszedłem w przeglądarkę i problem wystąpił ponownie. Z analizy WhoCrashed te same dwa pliki. Sprawdziłem więc dysk poleceniem chkdsk /f /r w wierszu polecenia. Nie wiem czy coś to dało, bo zrobiłem to jakieś 15 min temu, na razie jest ok.
Co powinienem zrobić, aby znaleźć przyczynę błędu? Jak to naprawić, żeby działało? Korzystam teraz z PC jak na szpilkach, nie wiadomo kiedy mi wywali ponownie tego BSoD. Dodam, że sprzęt jest nowy, uruchomiony został na początku września 2018 r.
Specyfikacja:
MB: ASRock AB350 Pro4
CPU: AMD Ryzen 3 1200 3,1 GHz
GPU: Nvidia GeForce GTX 1050Ti
RAM: GOODRAM 8GB 3000MHz IRDM X CL16
HDD: Toshiba 1TB 7200obr. 64MB P300 OEM
ZASILACZ: Chieftec 600W GPE-600S BOX
KARTA SIECIOWA WIFI: TP-Link TL-WN722N V3
Windows 10 Home 64 bit, build: 17134