• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Tworzenie strony restauracji.

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
229 wizyt
pytanie zadane 10 lutego 2019 w HTML i CSS przez Stoprocent Użytkownik (930 p.)
Hej , mój kolega poprosił o zrealizowanie strony internetowej dla jego burgerowni. Raczej ma być to statyczna wizytówka bez udziwnień menu kontakt itp,pytanie czy  lepiej zakodować to samemu przy użyciu jakiegoś darmowego psd z dodatkami własnej fantazji czy coś gotowego na WordPress,dodam że go jeszcze nie miałem okazji poznać... chciałbym aby strona wyglądała schludnie a sam jeszcze nie czuje się na siłach aby coś ładnego zaprojektować np z AdobeXD. Prosił bym o jakieś wskazówki.

ps.

mam opanowane podstawy html,cs,js (aktualnie uczę się sassa,bem i react) zakodowałem 2 psd napisałem kilka stron jestem nadal laikiem. Poinformowałem kolegę że prace wykonam darmowo ponieważ dopiero się uczę, jednak chciałbym aby miało to ręce i nogi.

4 odpowiedzi

+3 głosów
odpowiedź 10 lutego 2019 przez program naczelny Gaduła (3,320 p.)
Spróbuj samemu, w tym momencie mam podobną sytuację i przyznam że tworzenie strony od podstaw dużo mnie nauczy/nauczyło, również jestem początkującym, najbardziej w js. Przede wszystkim tworzenie templatki strony i stworzenie responsive design to dobra inwestycja w swoją naukę.
0 głosów
odpowiedź 10 lutego 2019 przez MiszczuBD Mądrala (5,320 p.)
Popatrz na jakieś strony burgerowni... Zobacz jak ludzie biorą się za to :) Spróbuj sam napisać, dopiero jak uznasz że nie wygląda to schludnie to użyj wordpressa :) Zrób schludną nawigacje na stronie. Parę animacji przelatujących dań ? :)
0 głosów
odpowiedź 10 lutego 2019 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)