• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

programowanie gier

0 głosów
205 wizyt
pytanie zadane 9 lutego w OpenGL, Unity przez Skaiwn Początkujący (270 p.)
zmienione kategorie 10 lutego przez Criss

mam cały czas błąd

D:\New Unity Project (2)\CSC: Error CS1617: Nieprawidłowa opcja „6” dla przełącznika /langversion; musi ona mieć wartość ISO-1, ISO-2, 3, 4, 5 lub Default. (CS1617) (Assembly-CSharp)

to jest używany skrypt

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour {

	public float moveSpeed;
	public float jumpHeight;

	// Use this for initialization
	void Start () {
		
	}
	
	// Update is called once per frame
	void Update () {

		if(Input.GetKey.(KeyCode.W))
		{
			GetComponent<Rigidbody2D>().velocity =new Vector2(0, jumpHeight);

		}

		
	}
}

Gra jest robiona w programie unity

komentarz 9 lutego przez MiszczuBD Gaduła (4,910 p.)
możesz dać nie przetłumaczony kod błędu ?

EDIT 1: nie powinno być input.GetKeyDown ?
2
komentarz 10 lutego przez Criss Mędrzec (171,900 p.)
Te nazwy tematów są co raz bardziej pomysłowe! Może po prostu zamiast tematu wystawiajmy numerki. Temat 1, Temat 2... Adekwatność porównywalna ze stanem obecnym więc w czym problem

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 10 lutego przez Bondrusiek Maniak (50,420 p.)

Witam,

spróbuj tak w Unity wejdź do :

1) Edit->Project Settings->Input

2) Stwórz nową Axes( Nazwij ją np w oraz przypisz następujące wartości name: w || positive button : w

3) Użyj to w swoim skrypcie

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
 
public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour {
 
    public float moveSpeed;
    public float jumpHeight;
 
    // Use this for initialization
    void Start () {
         
    }
     
    // Update is called once per frame
    void Update () {
 
        if(Input.GetKeyDown("a"))
        {
            GetComponent<Rigidbody2D>().velocity =new Vector2(0, jumpHeight);
 
        }
 
         
    }
}

PS

W swoim skrypcie masz niepotrzebną kropkę

Input.GetKey.(KeyCode.W)  po GetKey

 

komentarz 10 lutego przez Skaiwn Początkujący (270 p.)
Mam teraz błąd "nieprawidłowa opcja latest dla przełącznika" na dodatek skrypt działa do czasu gdy nie sprawdzę czy nie ma błędu
0 głosów
odpowiedź 10 lutego przez Zaglowiec Mądrala (7,120 p.)

Witam

Nie mam pytań... popatrz na tę linię if(Input.GetKey.(KeyCode.W)) w swoim kodzie, a teraz drugi przykład na tej stronie:

https://docs.unity3d.com/ScriptReference/Input.GetKey.html

Widzisz?

Jeśli nie, to co tam robi kropka po Input.GetKey, przed nawiasem u ciebie?

Podobne pytania

–2 głosów
2 odpowiedzi 243 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 269 wizyt
pytanie zadane 25 lipca 2017 w Offtop przez niezalogowany
0 głosów
2 odpowiedzi 213 wizyt
Porady nie od parady
Nie wiesz jak poprawnie zredagować pytanie lub pragniesz poznać którąś z funkcji forum? Odwiedź podstronę Pomoc (FAQ) dostępną w menu pod ikoną apteczki.FAQ

64,220 zapytań

110,613 odpowiedzi

231,872 komentarzy

46,964 pasjonatów

Przeglądających: 251
Pasjonatów: 21 Gości: 230

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto dwie polecane książki warte uwagi. Pełną listę znajdziesz tutaj.

...