• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

programowanie gier

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
0 głosów
512 wizyt
pytanie zadane 9 lutego 2019 w OpenGL, Unity przez Skaiwn Początkujący (270 p.)
zmienione kategorie 10 lutego 2019 przez criss

mam cały czas błąd

D:\New Unity Project (2)\CSC: Error CS1617: Nieprawidłowa opcja „6” dla przełącznika /langversion; musi ona mieć wartość ISO-1, ISO-2, 3, 4, 5 lub Default. (CS1617) (Assembly-CSharp)

to jest używany skrypt

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour {

	public float moveSpeed;
	public float jumpHeight;

	// Use this for initialization
	void Start () {
		
	}
	
	// Update is called once per frame
	void Update () {

		if(Input.GetKey.(KeyCode.W))
		{
			GetComponent<Rigidbody2D>().velocity =new Vector2(0, jumpHeight);

		}

		
	}
}

Gra jest robiona w programie unity

komentarz 9 lutego 2019 przez MiszczuBD Mądrala (5,320 p.)
możesz dać nie przetłumaczony kod błędu ?

EDIT 1: nie powinno być input.GetKeyDown ?
2
komentarz 10 lutego 2019 przez criss Mędrzec (172,570 p.)
Te nazwy tematów są co raz bardziej pomysłowe! Może po prostu zamiast tematu wystawiajmy numerki. Temat 1, Temat 2... Adekwatność porównywalna ze stanem obecnym więc w czym problem

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 10 lutego 2019 przez Bondrusiek Maniak (61,440 p.)

Witam,

spróbuj tak w Unity wejdź do :

1) Edit->Project Settings->Input

2) Stwórz nową Axes( Nazwij ją np w oraz przypisz następujące wartości name: w || positive button : w

3) Użyj to w swoim skrypcie

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
 
public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour {
 
    public float moveSpeed;
    public float jumpHeight;
 
    // Use this for initialization
    void Start () {
         
    }
     
    // Update is called once per frame
    void Update () {
 
        if(Input.GetKeyDown("a"))
        {
            GetComponent<Rigidbody2D>().velocity =new Vector2(0, jumpHeight);
 
        }
 
         
    }
}

PS

W swoim skrypcie masz niepotrzebną kropkę

Input.GetKey.(KeyCode.W)  po GetKey

 

komentarz 10 lutego 2019 przez Skaiwn Początkujący (270 p.)
Mam teraz błąd "nieprawidłowa opcja latest dla przełącznika" na dodatek skrypt działa do czasu gdy nie sprawdzę czy nie ma błędu
0 głosów
odpowiedź 10 lutego 2019 przez Zaglowiec Dyskutant (9,200 p.)

Witam

Nie mam pytań... popatrz na tę linię if(Input.GetKey.(KeyCode.W)) w swoim kodzie, a teraz drugi przykład na tej stronie:

https://docs.unity3d.com/ScriptReference/Input.GetKey.html

Widzisz?

Jeśli nie, to co tam robi kropka po Input.GetKey, przed nawiasem u ciebie?

Podobne pytania

–1 głos
1 odpowiedź 623 wizyt
pytanie zadane 25 czerwca 2020 w OpenGL, Unity przez jerk0 Użytkownik (540 p.)
–2 głosów
2 odpowiedzi 528 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 206 wizyt
pytanie zadane 27 listopada 2024 w Inne języki przez M4jk3l07 Początkujący (310 p.)

93,442 zapytań

142,434 odpowiedzi

322,690 komentarzy

62,804 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

...